مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: «به حسینی کف گرگی نزدم و دست من خیلی آرام به صورت او خورد. »

به گزارش افکارنیوز ، شجاع خلیل زاده درباره اینکه باشگاه پرسپولیس قصد دارد از وی بابت اظهاراتش شکایت کند، اظهار داشت: «هر چه من چیزی نمی گویم آقایان بیشتر صحبت می کردند. من همین الان هم حرف هایم را تکذیب نمی کنم. باز هم می گویم میثم حسینی روی من خطا کرده است. تا فردا صبح هم بگویند، من می گویم خطا بوده. آقایان بروند فیلم بازی را کامل ببینند بعد اظهارنظر کنند. »

وی ادامه داد: «برایم جالب است که پرسپولیسی ها همه شان درباره آن صحنه صحبت می کنند و می گویند داور اشتباه کرده است. من اطمینان دارم هیچکدام از پرسپولیسی ها صحنه درگیری من و حسینی را ندیدند. حسینی پیراهن مرا پاره کرد آن وقت می گوید خطا نبوده؟ عیب ندارد، برود شکایت کنند. مگر من بچه ام که با این چیزها بترسم؟ »

خلیل زاده درباره اینکه دایی اعلام کرده او به صورت حسینی کف گرگی زده است، خاطرنشان کرد: «به حسینی کف گرگی نزدم و دست من خیلی آرام به صورت او خورد و این حرف درست نیست. »

مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا دوست ندارد درباره سعید شیرینی صحبت کند، عنوان کرد: «او مرا خیلی اذیت کرد و کاری با او ندارم. من ترجیح می دهم با آدم هایی که سر حرفشان نمی ایستند و زیر قولشان می زنند کاری نداشته باشم. این مسائل برای گذشته است و دوست ندارم دوباره این بحث را باز کنم. تمرکزم روی سپاهان است و به این مسائل فکر نمی کنم. »

خلیل زاده درباره دربی اصفهان تاکید کرد: «بازی حساسی است. ذوب آهن تیم جوانی دارد اما ما ۳ امتیاز را می خواهیم و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. شرایط خوبی هم داریم و می خواهیم یک برد دلچسب کسب کنیم. »

وی افزود: «اختلافمان با صدر جدول زیاد نیست و به راحتی این اختلاف جبران می شود. آرام آرام به صدر جدول نزدیک می شویم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات