کریم ملاحی مدیرعامل سابق باشگاه پاس تهران که با تجربه فتح عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا، مشاور فتح الله زاده شده است، چنین می گوید: «به هر حال دوستی دیرینه ای با آقای فتح الله زاده داشتیم ضمن اینکه در مقاطعی نیز قبلا با هم همکاری داشتیم که ایشان هم درخواست داشتند در مباحثی کمک کنیم که با توجه به شرایط قبول کردم. »

به گزارش افکارنیوز ، کریم ملاحی مدیرعامل سابق باشگاه پاس تهران که با تجربه فتح عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا، مشاور فتح الله زاده شده است، چنین می گوید: «به هر حال دوستی دیرینه ای با آقای فتح الله زاده داشتیم ضمن اینکه در مقاطعی نیز قبلا با هم همکاری داشتیم که ایشان هم درخواست داشتند در مباحثی کمک کنیم که با توجه به شرایط قبول کردم.

تیمسار ملاحی به سابقه همکاری خود با فتح الله زاده اشاره کرده و ادامه می دهد: «این همکاری به چند سال قبل و لیگ ۷۹-۷۸ باز می گردد که یک مرحله با هم همکاری داشتیم و ان شاء الله اکنون که دوباره در کنار ایشان هستم بتوانم مثمرثمر باشم و در شرایط حساسی که تیم در لیگ قهرمانان آسیا دارد این آمادگی را دارم که تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم. »

مشاور مدیرعامل استقلال در پاسخ به اینکه بنا به تجربه در مقایسه با پاس تهرانی که قهرمان آسیا شده بود آیا استقلال اکنون این شرایط را دارد؟ تاکید می کند: «شرایط جام باشگاه ها یا همان لیگ قهرمانان آسیا خیلی فرق کرده اما این استقلال بیشترین پتانسیلش در سال های اخیر را برای قهرمانی آسیا دارد. منتها باید همدلی، درایت و یکدلی حاکم باشد تا با تدبیر کادر فنی قوی ای که در مجموعه وجود دارد ابتدا از مرحله نیمه نهایی عبور کنیم و بعد در فینال جام را بگیریم. »

خیلی ها مجتبی جباری را پسر تیمسار ملاحی می دانند که فوتبال او را از ابومسلم متحول کرد و به استقلال فرستاد. آیا ملاحی واسطه بازگشت جباری به استقلال خواهد شد؟ : «من اعتقاد دارم که مجتبی جباری سرمایه ماندگار استقلال است و در برهه های مختلف زمانی هم دین خود را ادا کرده است. با ارتباطات نزدیکی که با ایشان و همچنین آقای فتح الله زاده دارم اگر اراده ای از سوی باشگاه استقلال ببینم این آمادگی را دارم که مجتبی را به استقلال بازگردانم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات