آرای کمیته انضباطی درباره بازی استقلال ذوب آهن

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود در مورد اتفاقات دیدار استقلال ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش افکارنیوز ، دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال از هفته نهم لیگ برتر که روز ۲۱ شهریور در اصفهان برگزار شد تخلفاتی صورت گرفت که کمیته انضباطی به شرح زیر آرا خود را صادر کرد.

۱- امیر قلعه نویی – سرمربی استقلال به دلیل اعتراض مکرر به داور به یک جلسه محرومیت و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

۲- کریم بوستانی – مربی استقلال به خاطر اعتراض به داور که منجر به اخراج وی نیز شد به یک جلسه محرومیت و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

۳- محمدمهدی نظری – بازیکن تیم استقلال به دلیل تخلف رفتار زننده و غیر ورزشی به توبیخ کتبی و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

۴- باشگاه استقلال تهران به دلیل اعتراض تماشاگران و شکستن و پرتاب صندلی به داخل زمین مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

۵- سینا عشوری – بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل تخلف رفتار غیر ورزشی به دوجلسه محرومیت و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

۶- باشگاه ذوب آهن به دلیل تخلف تماشاگران و پرتاب بطری آب به داخل زمین به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

همچنین کمیته انضباطی از آندارنیک تیموریان بازیکن تیم استقلال به علت رفتار شایسته و خویشتن داری از وی تشکر و قدردانی کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات