احسان حدادی پس از کسب مدال طلا در بازی های کشورهای اسلامی، امروز (جمعه) به آمریکا می رود.

به گزارش افکارنیوز ، افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی با تایید این خبر گفت: احسان حدادی برای حضور در فستیوال پرتاب ها امروز به آمریکا سفر می کند و قرار است حدود ۱۰ تا ۱۲ روز در آمریکا بماند. پس از آن برای ادامه تمریناتش به تهران بازخواهد گشت.

داوری با بیان این که شرایط برای تمرین حدادی در ایران مهیاست و ما با ماساژور او هم قرارداد تنظیم کرده ایم، افزود: وی درخواست داده بود که با" مازکوف" ماساژورش که حدود پنج سال در کنار" کیم بوخونسف" حضور داشته قرارداد ببندیم چون او می تواند در بعضی از کارهای تکنیکی به حدادی کمک کند اما از سوی دیگر حدادی خواسته بود که قراردادی را هم با" کیم" داشته باشیم تا هر چند وقت یک بار بتواند برای مرور تمریناتش به روسیه سفر کند.

وی در پاسخ به این که آیا قراردادی با" کیم" بسته خواهد شد، گفت: این موضوع بستگی به نظر" کیم" مربی دارد. ما پیش از این هم صحبت کرده بودیم که چنین اتفاقی بیفتد. حالا باید این رایزنی ها ادامه یابد.

داوری درباره ی صحبت های اخیر حدادی و این که عنوان کرده مشکلاتش با حضور آقای روحانی برطرف شده است، گفت: همان طور که از قبل گفته بودیم ما پی گیر مطالبات این قهرمان بودیم و سعی داشتیم، هزینه های او را بازگردانیم. حتی در نهایت هم توانستیم نزدیک به ۹۰ میلیون از این هزینه ها را در دو بخش پرداخت کنیم. ما برنامه های تمرینی حدادی را به کمیته ملی المپیک ارایه کرده ایم.

وی افزود: با توجه به نتیجه ای که دوومیدانی کاران در بازی های کشورهای اسلامی گرفته اند حتما آقای افشارزاده هم صحبت هایی را با ورزشکاران داشته است. این موضوع نشان می دهد که دوومیدانی می تواند رنکینگ یک کاروان را در مسابقات بین المللی تغییر دهد و ما هنوز هم امیدواریم که بتوانیم با کسب مدال بیشتر در جایگاه تیمی ایران در این رقابت ها تاثیرگذار باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات