شایعه:

معاون باشگاه استقلال خبر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال را تکذیب کرد و گفت: او با غیرت همیشگی به فوتبالش در استقلال ادامه خواهد داد.

به گزارش افکارنیوز ، علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا فرهاد مجیدی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد یا خیر، گفت: متأسفانه ما نمی دانیم این خبر بر چه اساسی منتشر شد و باشگاه و وکیل مجیدی به شدت پیگیر انتشار این خبر هستند و از رسانه ای که این مسئله را در آستانه بازی حساس استقلال مقابل نماینده کشور کره جنوبی منتشر کرده، شکایت خواهد کرد.

وی افزود: فرهاد مجیدی طی چند سال گذشته با غیرت مثال زدنی اش برای استقلال بازی کرده و همه اعتقاد دارند او تا چند سال دیگر می تواند در سطح بالای فوتبال کشور حضور داشته باشد و از همین رو مطمئناً به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

امیری در ادامه گفت وگو با فارس تأکید کرد: مجیدی به عنوان کاپیتان استقلال در این تیم یک وزنه به حساب می آید و تجربیاتش را در اختیار بازیکنان دیگر تیم گذاشته و به همین علت هرگز قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و در ادامه کمک حال تیم خواهد شد.

وی در پایان صحبت هایش با اشاره به بازی روز چهارشنبه مقابل اف سی سئول گفت: تماشاگران استقلال نیازی به توصیه ما ندارند و مثل همیشه شرایط مهم تیم را درک خواهند کرد، مطمئن هستم روز چهارشنبه جای خالی در ورزشگاه باقی نخواهند گذاشت و به امید خدا بتوانیم با یک نتیجه خوب دل آنها را شاد کرده و پس از سال ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات