معاون باشگاه استقلال خبر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال را تکذیب کرد و گفت: او با غیرت همیشگی به فوتبالش در استقلال ادامه خواهد داد.

به گزارش افکارنیوز ، معاون باشگاه استقلال خبر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال را تکذیب کرد و گفت: او با غیرت همیشگی به فوتبالش در استقلال ادامه خواهد داد.

علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا فرهاد مجیدی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد یا خیر، گفت: متأسفانه ما نمی دانیم این خبر بر چه اساسی منتشر شد و باشگاه و وکیل مجیدی به شدت پیگیر انتشار این خبر هستند و از رسانه ای که این مسئله را در آستانه بازی حساس استقلال مقابل نماینده کشور کره جنوبی منتشر کرده، شکایت خواهد کرد.
وی افزود: فرهاد مجیدی طی چند سال گذشته با غیرت مثال زدنی اش برای استقلال بازی کرده و همه اعتقاد دارند او تا چند سال دیگر می تواند در سطح بالای فوتبال کشور حضور داشته باشد و از همین رو مطمئناً به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

امیری در ادامه گفت وگو با فارس تأکید کرد: مجیدی به عنوان کاپیتان استقلال در این تیم یک وزنه به حساب می آید و تجربیاتش را در اختیار بازیکنان دیگر تیم گذاشته و به همین علت هرگز قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و در ادامه کمک حال تیم خواهد شد.

وی در پایان صحبت هایش با اشاره به بازی روز چهارشنبه مقابل اف سی سئول گفت: تماشاگران استقلال نیازی به توصیه ما ندارند و مثل همیشه شرایط مهم تیم را درک خواهند کرد، مطمئن هستم روز چهارشنبه جای خالی در ورزشگاه باقی نخواهند گذاشت و به امید خدا بتوانیم با یک نتیجه خوب دل آنها را شاد کرده و پس از سال ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات