قهرمان المپیک لندن، گفت: به دلیل آسیب دیدگی در هفته دوم لیگ برتر شرکت نمی کنم، با این وجود برای این که حرفی باقی نماند تست دوپینگ خواهم داد.

به گزارش افکارنیوز ، بهداد سلیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با وجود این که شرایط بدنی ام و وضعیت رکوردهایم خوب است و حتی به مجموع ۴۶۰ کیلوگرم هم رسیدم، اما در هفته دوم لیگ برتر شرکت نمی کنم، چرا که یک مقدار از ناحیه کتف آسیب دیده ام و امکان دارد در لیگ برتر رقابت ایجاد شود و یکسری حرکت هایی انجام گیرد که برای آسیب دیدگی ام مناسب نباشد. همچنین لیگ برتر مسابقه ای نیست که بخواهم ریسک کنم. بنابراین از هفته سوم در لیگ برتر شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: البته الان که نمی خواهم در هفته دوم لیگ برتر وزنه بزنم، ممکن است خیلی ها شیطنت کنند و بگویند چون آزمایش دوپینگ می گیرند شرکت نمی کند و من برای این که این حرف ها پشت سرم نباشد طی تماس تلفنی که با دکتر پورکاظمی داشتم از او خواستم هر زمان که ماموران نادو خواستند تست دوپینگ بگیرند به من اطلاع دهند تا من نیز آزمایش دهم و جایی برای حرف زدن باقی نماند.

سلیمی درباره حمله ور شدن مربی خرم آبادی در بیمارستان به او نیز، گفت: اتفاق غیر منتظره ای بود با این حال همان روز از او شکایت کردم که در حال حاضر فراری است و هنوز پیدایش نکرده اند.

وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران در پایان در پاسخ به این پرسش که اردوی مازندران باز هم برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: فعلا یک هفته تا ۱۰ روز وزنه بردارها به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی می کنند پس از آن دوباره تمرین ها را شروع می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات