هیئت مدیره در مورد اسکوچیچ تصمیم می گیرد

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی بعد از شکست تیمش مقابل فولاد گفت: تا پیش از این خیلی به مسائل داوری مثبت نگاه می کردم اما الان به همه چیز و همه کس مشکوک هستم.

به گزارش افکارنیوز ، صادق درودگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره علت شکست ملوان بندرانزلی مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر عنوان کرد: گل دوم فولاد به ملوان کاملا آفساید بود و من عکس و فیلم این صحنه را برای برنامه نود فرستاده ام. ضمن اینکه داور یک پنالتی مسلم و صددرصد را در دقیقه ۹۲ برای ما نگرفت که اگر این اتفاق رخ می داد شرایط بازی طور دیگری رقم می خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان از دراگان اسکوچیچ حمایت خواهد کرد یا خیر اظهار داشت: من به شخصه از تلاش ها و حرکات دراگان راضی هستم اما روزهایی است که مربی نمی تواند به تیم کمک کند و آنجاست که تغییر مربی می تواند چاره ساز باشد هرچند معتقدم دراگان مربی ای نیست که کم کاری کند و همیشه تلاشش را برای موفقیت ملوان انجام می دهد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی ادامه داد: قرار است در خصوص آینده دراگان اسکوچیچ در جلسه ای فوری با اعضای هیئت مدیره تصمیم گیری کنیم و بعد از این جلسه در مورد این مربی اظهارنظر خواهیم کرد اما قطعا هر تصمیمی گرفته شود با نظر هیئت مدیره خواهد بود.

درودگر ضمن بیان این مسئله که هنوز مشکلات مالی ملوان حل نشده است تصریح کرد: از آقای خسته بند نماینده محترم مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم به ملوان کمک کند تا حقمان را از فوتبال بگیریم. الان تمام تیم های دولتی حمایت می شوند به جز ملوان.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رده چهاردهمی ملوان در جدول لیگ برتر شما را اذیت نمی کند گفت: اگر اذیت نمی کرد تقاضای جلسه فوق العاده به هیئت مدیره را نمی دادم اما خارج از این مسائل باید بگویم حالا به حرف های علی دایی ایمان آوردم. تا پیش از این خیلی به مسائل داوری مثبت نگاه می کردم اما الان به همه چیز و همه کس مشکوک هستم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات