سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که محسن قهرمانی چند پرونده در فدراسیون دارد و منظور درودگر و مدیرعامل باشگاه نفتون همین داور بوده است.

به گزارش افکارنیوز ، علی دایی در گفت وگو با تسنیم در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس، عملکرد بازیکنان تازه جذب شده، اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان، تقابل با محمد مایلی کهن در هفته دوازدهم لیگ، دورنمای تیم ملی با کارلوس کی روش و… صحبت های زیر را انجام داد:

ابتدا در مورد شرایط پرسپولیس صحبت کنید؟

فکر می کنم شرایط خوبی داریم و به خوبی برنامه هایمان را دنبال می کنیم تمرینات منظمی را انجام می دهیم. فعلا به فکر رتبه در جدول نیستیم هر چند دوست داریم بالای جدول باشیم، اما مهم این است که تا آخر فصل نتایج خوبی بگیریم وخودمان را به آن بالا بچسبانیم.

پرسپولیس این فصل نتایج خوبی کسب کرده و نسبت به فصول گذشته شرایط بهتری دارد. این تیم چقدر با تیم ایده آل شما فاصله دارد؟

امسال نیاز به زمان داریم مطمئناً با توجه به تغییرات زیادی که در تیم ایجاد شده به زمان نیاز داریم و باید بازی های بیشتری انجام دهیم تا به هماهنگی لازم برسیم. خوشبختانه امسال زود شروع کردیم و به موقع تیم را بستیم. مسئله دیگر این است که نسبت به نقاط ضعفی که داشتیم بازیکن جذب کردیم و در این راه مدیریت پرسپولیس هم کمک خوبی به ما انجام داد. فکر می کنم تقریباً ۸۰ درصد آن تیمی را که می خواستیم بستیم.

مطمئناً نسبت به سال های قبل بودجه کمتری برای جذب بازیکن در نظر گرفته شده است. نتایج هم نشان می دهد پرسپولیس پیشرفت خوبی داشته اما این تیم با تیمی که ایده آل من است و دوست دارم، هنوز تفاوت دارد و برای رسیدن به هدف باید بیشتر کار کنیم.

بازیکنان جذب شده در این فصل عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. اعتماد علی دایی به بازیکنانش در این قضیه چقدر تأثیرگذار بوده است؟

نه تنها اعتماد من به بازیکنان مؤثر بوده بلکه کمک بزرگترهای تیم برای اینکه بازیکنان تازه به تیم آمده توسط قدیمی ها قبول شوند بسیار تأثیرگذار بود. ما کار تیمی انجام می دهیم و همین مسئله باعث شده تا اینجای کار نتیجه بگیریم. پتانسیل پرسپولیس بالاتر از این است و بهتر از این هم می توانیم نتیجه بگیریم.

اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان باعث شد تا کار محسن قهرمانی به فدراسیون فوتبال بکشد، آن اشتباهات چقدر در کار تیمی شما اثر گذار بود؟

متاسفانه تاثیرگذار بود اما سعی کردیم که تمام مسائل به ما برگردد تا بازیکنان راحت تر بازی کنند.

در این چند وقت صحبت های زیادی درباره قضات های محسن قهرمانی مطرح شده است…

در برنامه ۹۰ طرف صحبت آقای درودگر این آقا بود و منظور مدیرعامل آن تیم دسته سومی (نفتون) هم این آقا و دار و دسته اش بودند، جالب اینجاست که در فدراسیون فوتبال هم چند پرونده مربوط به این آقا وجود دارد. متاسفانه خیلی از مسائل است که داوری ما را تحت الشعاع قرار داده و باید قبول کنیم این مسائل در فوتبال ما وجود دارد و به آن ضربه می زند.

پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ باید جمعه به مصاف صبای قم برود، تقابل علی دایی و محمد مایلی کهن چقدر این مسابقه را جذاب می کند؟

من با کسی تقابل ندارم و همه همکار ما هستند. ما کار خودمان را انجام می دهیم و به فکر کسب اولین برد خارج از خانه هستیم. انشاالله در این راه حضرت معصومه (س) هم به ما کمک می کنند.

اما پرسپولیس تا به حال در قم برنده نبوده است.

خوشبختانه شرایط خوبی داریم و اگر خودمان باشیم می توانیم برنده بازی شویم. از روز یکشنبه تمرینات اصلی خود را برای این بازی شروع می کنیم و برای ۳ امتیاز به قم می رویم.

بعد از بازی با صبا لیگ به خاطر اردوی تیم ملی تعطیل می شود، با اتفاقاتی که برای این تیم و کی روش رخ داده و با توجه به عدم حمایت، دورنمای تیم ملی را با کی روش چطور می بینید؟

به عنوان یک ایرانی همیشه آرزو می کنم که تیم ملی کشورم موفق باشد و از مسئولان هم می خواهم که تیم ملی را حمایت کنند. مسلما کی روش که سهل است، بهترین مربیان دنیا هم نمی توانند دست خالی کار کنند. ما باید تمام مقدماتی که تیم ملی احتیاج دارد را فراهم کنیم.

چقدر از خواسته های کی روش منطقی و حرفه ای است؟

من از جزئیات خواسته های کی روش اطلاعی ندارم اما با توجه به اینکه کی روش یک مربی حرفه ای است و طرز تفکر حرفه ای دارد مطمئناً خواسته هایش هم حرفه ای است.

شما از کمیته فوتبال فیفا انصراف دادید، آیا امسال در رای گیری بهترین بازیکن جهان حق رای دارید؟

فعلاً آن مسائل را فراموش کردم و تمام تمرکزم روی پرسپولیس است، و به خاطر این نمی توانستم در جلسات فیفا به صورت منظم شرکت کنم. هر موقع از من بخواهند در رای گیری شرکت کنم این کار را انجام می دهم اما فعلا تمرکزم روی پرسپولیس است.

پرسپولیس در اولین گام جام حذفی به مصاف پدیده شاندیز می رود، امسال با توجه به این مسئله که ۲ جام حذفی را با پرسپولیس به دست آوردید، تمرکزتان روی لیگ است یا جام حذفی؟

قطعاً روی هر ۲ جام تمرکز و دوست داریم در لیگ و جام حذفی موفق باشیم. من دوست دارم هر ۲ جام را بگیریم و تا روز آخر تلاشمان را انجام می دهیم؛ دیگر هرچه خدا بخواهد.

استقلال در اولین بازی از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مغلوب اف سی سئول کره جنوبی شد، شاگردان قلعه نویی می توانند در تهران به فینال برسند؟

با توجه نتیجه ای که در دیدار رفت حاصل شد، کار استقلال برای صعود به فینال سخت شد اما نشدنی نیست، نمی خواهم حرف الکی بزنم اما واقعاً کار  استقلال دشوار است. اف سی سئول تیم بسیار خوبی است و فوتبال حرفه ای بازی می کند. من آرزو می کنم استقلال به عنوان نماینده ایران به فینال آسیا برسد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات