هواداران فوتبال ایران در داخل و خارج این کشور معتقدند استقلال در بازی برگشت با اف. سی سئول شکست ۲ بر صفر را جبران می کند.

به گزارش افکارنیوز ،   هواداران فوتبال ایران در داخل و خارج این کشور معتقدند استقلال در بازی برگشت با اف. سی سئول شکست ۲ بر صفر را جبران می کند.

امید ایرانی ها به شگفتی ساز شدن استقلال مقابل سئول در آزادی

یک روزنامه چاپ سئول در تحلیلی از بازی روز چهارشنبه میان نمایندگان ایران و کره در ورزشگاه جام جهانی سئول از در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به دو نکته اشاره کرده است.

اولین نکته که مورد توجه گزارش نویس نشریه چاپ سئول قرار گرفته، التیام بخشیدن زخم دو باخت کره ای ها از تیم ملی ایران درمرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بوده است.

این نشریه به همین دلیل نوشت برد ۲ بر صفر سئول مقابل استقلال تا حدودی از اندوه هواداران کره ای به همین خاطر کاسته است.

نکته دیگری که در این گزارش مورد توجه قرار گرفته و به صورت یک هشدار عنوان شده، باورهای قوی ایرانیان به تکرار نتایج بزرگ و تاریخی نظیر جبران شکست بازی رفت در دیدار چهارشنبه در ورزشگاه آزادی است.


گزارش نویس این نشریه با چاپ تصویری از ایرانیان مقیم کره که تماشاگر بازی چهارشنبه گذشته بودند، عنوان کرده هواداران فوتبال کشورمان باور دارند با وجود شکست ۲ بر صفر، هنوز جا برای جبران و تلافی وجود توسط آبی پوشان وجود دارد.

وی با یکی از این عده به نام «محسن» صحبت کرده و نظرش را این چنین جویا شده است:

دوست داشتیم استقلال در بازی رفت برنده شود که نشد. سئولی ها هرگز از این بابت که برنده شدند، خوشحال نباشند، چون نبرد با آنها هنوز به پایان نرسیده است. بازیکنان استقلال بسیار با تعصب هستند و تجربه بین المللی زیادی دارند. آنها می توانند در بازی برگشت به بازی خود سرعت  بخشیده و این شکست را جبران کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات