" پیام" گل صادقیان برای جناب سرهنگ: «آقای یاوری؛ من همان بازیکن" بی غیرت" ذوبم! »

به گزارش افکارنیوز ، «تو بازیکن بی غیرتی هستی! » انگار از همان دقیقه نخست بازی، این جمله محمود یاوری که در ذوب آهن به صادقیان گفته بود، مثل زنگ در گوشش نواخته می شد تا انگیزه یکی از بهترین بازی ها را به او بدهد!

هنوز دل پیام صادقیان با محمود یاوری صاف نشده! این را می توان از کنایه های او در مصاحبه بعد از بازی اش به خوبی متوجه شد. وقتی با زبان بی زبانی می خواست به سرمربی سابقش بگوید: «آقای یاوری؛ من همان بازیکن" بی غیرت" ذوب آهن هستم! »

هرچند داستان پرماجرای جدایی پیام صادقیان از ذوب آهن برای خیلی از اهالی فوتبال تقریباً کمرنگ شده اما این داستان هنوز از دل صادقیان پاک نشده و انگار هنوز سنگینی حرف یاوری را از یاد نبرده که بعد از بازی ندادن به او می گفت: «تو بازیکن بی غیرتی هستی و برای ذوب آهن بازی نمی کنی! »

هرچند شاید این بازیکن آن روز جوابی به یاوری نداد اما از آن به بعد، پس از هررویارویی، به یاوری یادآوری کرد که او بازیکن بی غیرتی نبوده و به قول خودش، ذوب آهنی ها با او خوب نبودند.

به همین خاطر است که حالا همین" بعضی ها" که در مصاحبه بعد از بازی به آن ها اشاره می کند، انگیزه اش را بیشتر می کنند تا یک تنه توپ را از محوطه جریمه تیمش تا مقابل دروازه تیم یاوری بیاورد و موقعیت گل حاضر و آماده ای را تقدیم سیدصالحی کند!

شاید این همان درسی باشد که جناب سرهنگ باید از بازیکن سابقش بگیرد و دیگر زود درباره کسی قضاوت نکند. هرچند که باید مطمئن باشد حالا حالاها، از تیم هایی که پیام صادقیان را در ترکیب دارند، در امان نخواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات