هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «علی آقا بزرگتر از این حرف هاست که تحت تاثیر رسانه ها قرار بگیرد. »

به گزارش افکارنیوز ، نیمکت نشینی رضا حقیقی مقابل تیم سابقش فجر سپاسی عجیب بود و شماره ۹ قرمزها تنها ۵ دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. ظاهرا شایعات روزهای قبل از بازی با فجر بر علی دایی هم تاثیر گذاشته بود تا حقیقی برای اولین بار در این فصل نیمکت نشین شود.

حقیقی در خصوص بازی نکردنش می گوید: «واقعا نمی دانم چه بگویم. قبل از بازی با سپاهان یک سری صحبت ها شد که رضا حقیقی به حاطر شرکت در مراسم عروسی برادرش عمدا سه اخطاره شده تا به مشهد برود. اما من مصاحبه کردم و قسم خوردم پرسپولیس تیمی نیست که من دوست داشته باشم یک دقیقه بازی در این تیم را از دست بدهم. در این باره خیلی شلوغ کاری شد و سایت های مختلف مطالب زیادی نوشتند اما من گفتم دوست دارم پولی که به خانه می برم طیب و طاهر باشد. »

وی می گوید: «من نمی گویم این حرف و حدیث ها روی علی آقا تاثیر گذاشته چون در هر حال سرمربی است که نظر آخر را می دهد اما من در آخرین مسابقه ای که مقابل گسترش فولاد به میدان رفتم خدا را شکر خوب بازی کردم. اما بعد از آن با هجمه ای که همه علیه من آوردند حتی خودم هم به خودم بدبین شدم چه برسد به مردم و کادر فنی. »

حقیقی ادامه می دهد: «من در بازی با سپاهان در لیست ۱۸ نفره نبودم. فردای بازی سر تمرین بودم و در بازی دوستانه هم شرکت کردم. فردای آن روز یعنی یکشنبه از علی آقا اجازه گرفتم و رفتم مشهد برای مراسم عروسی اما بعد از آن اینقدر صحبت پیش آمده که حد ندارد. از آن روز هر کسی من را در خیابان و فرودگاه می دید می گفت پیچوندی تا بروی عروسی؟ »

هافبک خوش استیل پرسپولیس می گوید: «کسی که بخواهد حرف در بیاورد برایش کاری ندارد که چه حرفی را مطرح می کند حتی اگر پایه و اساسی نداشته باشد. من دشمن زیاد دارم اما در این فوتبال همیشه با دل و جان بازی کرده ام. حتی به خاطر مصدومیتی که از قبل داشتم در بازی با فولاد دکترها گفتند بازی نکن چون شرایطت صد در صد نیست اما من بازی کردم. حالا با این شرایط می گویند حقیقی خودش را عمدا سه کارته کرده. آنهایی که این شایعات بی اساس را ساختند به خدا واگذار می کنم. »

حقیقی درباره آمادگی اش برای بازی با فجر می گوید: «آنقدر بدنم فرش بود که دوست داشتم فقط بدوم اما با تشخیص علی آقا فقط ۵ دقیقه بازی کردم. البته این تشخیص علی آقا بوده و من هم هیچ حرفی ندارم. مطمئنا خیلی زود به ارنج اصلی بر می گردم چون از لحاظ فنی به خودم اعتقاد دارم و می دانم خدا مزد زحماتم را می دهد. »

وی همچنین می گوید: «هر چند حرف و حدیث های اخیر در بازی نکردنم بی تاثیر نبوده اما علی آقا بزرگتر از این حرف هاست که تحت تاثیر رسانه ها قرار بگیرد. »

از حقیقی شاندیز درباره رودررویی با تیم پدیده شاندیز در جام حذفی می پرسیم که می گوید: «من متولد منطقه شاندیز هستم و اتفاقا در سفری که به مشهد داشتم به مجتمع پدیده هم رفتم. اول اینکه ناراحت شدم پدیده اولین بازی اش در لیگ یک را باخت اما تیم پدیده را دو جانبه دوست دارم؛ اول به این خاطر که تیم مشهدی است و دوم اینکه به اسم شاندیز است. امیدوارم این تیم به لیگ برتر صعود کند اما در جام حذفی همان دور اول حذف شود. باور کنید اگر با ما بازی نداشتند دعا می کردم در جام حذفی قهرمان شوند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات