تیم فوتبال شیمیزو اس پالس با پیروزی مقابل ونتفورت کوفو موقتا به رده یازدهم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش افکارنیوز ، در بیست و هفتمین هفته مسابقات لیگ حرفه ای ژاپن موسوم به جی لیگ امروز (شنبه) تیم فوتبال شیمیزو اس‎پالس به سرمربیگری افشین قطبی در خانه خود پذیرای ونتفورت کوفو بود. شیمیزو که در ۴ بازی اخیرش ۳ برد و یک شکست به دست آورده بود در این بازی با نتیجه ۲ بر یک بر میهمان خود غلبه کرد.

نارنجی پوشان شیمیزو در این دیدار در همان دقیقه اول بازی با گلی که اندرسون اولیویرا، مهاجم برزیلی ونتفورت کوفو به ثمر رساند از میهمان خود عقب افتادند ولی این برتری ۱۳ دقیقه بیشتر دوام نیاورد و شاگردان قطبی در دقیقه ۱۴ با گلی که گنکی اومائی وارد دروازه میهمان کرد کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند. نیمه دوم را شیمیزو بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ گنکی اومائی بار دیگر دروازه ونتفورت کوفو را گشود تا ۳ امتیاز این بازی از آن میزبان شود.

پس از گذشت ۲۶ هفته از رقابت های جی لیگ شاگردان افشین قطبی ۱۱ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۱ شکست در کارنامه شان به ثبت رسیده است. شیمیزو اس پالس با این شکست ۳۸ امتیازی شد و موقتا به رده یازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی جی لیگ صعود کرد.

در حال حاضر در جدول رده بندی تیم یوکوهاما مارینوس با ۵۲ امتیاز صدرنشین است و نکته جالب اینجاست که فاصله شیمیزو با سرزو اوساکا، تیم پنجم جدول تنها ۳ امتیاز است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات