تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرمربی تیم این تیم نسبت به عملکرد آبی پوشان انتقاد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم استقلال اولین تمرین خود را بعد از بازگشت از کشور کره از ساعت ۱۶ امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد. در تمرین امروز محمد قاضی به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده و حضور در کلینیک باشگاه استقلال غایب بود و آندرانیک تیموریان نیز با لباس شخصی به محل تمرین آمد و در گوشه ای از زمین نظاره گر تمرین هم بازیانش بود.

* مسئولان کمپ استقلال تا حدودی شرایط بهتری را برای تماشاگران فراهم کردند. آنها در حال احداث سکوها هستند و از سوی دیگر چمن این ورزشگاه شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و کادر فنی آبی پوشان از این موضوع ابراز رضایت کرده است.

* قبل از آغاز تمرین تماشاگران در خصوص شکست استقلال در کره با یکدیگر صحبت می کردند. تعدادی از آنها اعتقاد داشتند اگر این تیم در کره یک گل می زد بهتر از این بود.

* قبل از آنکه تمرین تاکتیکی استقلالی ها انجام شود قلعه نویی بازیکنان را به گوشه ای برد و با تک تک آنها به صحبت پرداخت. سرمربی استقلال از نحوه بازی آبی پوشان در دیدار مقابل اف سی سئول انتقاد و عملکرد آنها در آن مسابقه را به نقد کشید. وی طوری با بازیکنان صحبت می کرد که نارضایتی از چهره اش مشخص بود و به نوعی نقاط ضعف این تیم را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* پس از صحبت های قلعه نویی وی احمد جمشیدیان و ساموئل را کنار کشید و از مجیدی خواست تا صحبت هایش را برای ساموئل ترجمه کند. قلعه نویی نکات تاکتکیی تیمش را به هافبک سیه چرده استقلال گوشزد کرد و از او می خواست عملکرد بهتری داشته باشد.

* مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی زیر نظر حمید بابازاده تمرین می کردند.

* نمایندگان باشگاه اف سی سئول برای در اختیار گرفتن زمین چمن کمپ استقلال به این مجموعه آمدند و قصد داشتند که تمرینات خود را تا روز بازی در این زمین انجام دهند اما در نهایت با استقلالی ها به توافق نرسیدند. در ابتدا قرار بود استقلالی ها به زمین شماره ۲ آزادی بروند که با مخالفت قلعه نویی این موضوع منتفی و آبی پوشان در کمپ حجازی و کره ای ها در زمین شماره ۲ آزادی تمرین خواهند کرد.

* خسرو حیدری و پژمان نوری نفراتی بودند که امروز زیر نظر حاج قاسم برنامه های تاکتیکی را مرور کردند.

* منصور پورحیدری، سیروس دین محمدی، شاهرخ بیانی و دکتر نوروزی نفراتی بودند که در تمرین امروز حاضر شدند.

* دکتر نوروزی در بخشی از تمرین با سیدمهدی رحمتی به صحبت پرداخت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان به دویدن دور زمین پرداختند سپس به دو گروه آبی و نارنجی تبدیل شده و با دو دروازه ترکیبی از بازی هندبال و فوتبال را انجام دادند. این بازی به سبکی بود که استقلالی ها در ابتدا با دست توپ را با یکدیگر پاسکاری کرده و در نهایت ضربه آخر را با پا و سر به سمت دروازه می زدند. در این مسابقه عمران زاده و منتظری دروازه بانان دو تیم بودند.

* سیاوش اکبرپور پس از رفع مصدومیت و بهبودی کامل در تمرین امروز آبی پوشان حاضر شد.



*در جریان تمرین مدد جباری عضو تدارکات استقلال به دلیل جا گذاشتن یکی از جعبه های لباس تیم در کره جنوبی ناراحت بود.

تمرین تیم فوتبال استقلال فردا مجددا از سر گرفته خواهد شد و آبی پوشان در ادامه روند آماده سازی خود از ساعت ۱۶ تمرین خواهند کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات