شب دوم از هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با ثبت بردی دیگر برای آبی و اناری های کاتالونیا در خانه آلمریا و حفظ رکورد صددرصد پیروزی مردان خراردو مارتینو در این فصل همراه بود.

به گزارش افکارنیوز ، در ادامه بازی های روز دوم از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، بارسلونا میهمان آلمریا بود و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

لیونل مسی، ستاره خط حمله کاتالان ها در دقیقه ۲۱ گل نخست را به ثمر رساند و آدریانو، مدافع برزیلی بارسلونا در دقیقه ۵۶ اختلاف را به ۲ گل افزایش داد تا بارسایی ها از حفظ صدر جدول در آستانه دربی شهر مادرید اطمینان خاطر پیدا کنند.

نکته مهم این بازی مصدومیت مسی بود که اجازه نداد این بازیکن تا پایان مسابقه در زمین بماند. مسی در دقیقه ۲۹ به علت آسیب دیدگی از زمین خارج شد.

بارسلونا با ۳ امتیاز این بازی ۲۱ امتیازی شد و از اتلتیکومادرید که از ساعت ۲۳: ۳۰ امشب (شنبه) میهمان رئال مادرید است ۳ امتیاز فاصله گرفت.

پیش از این دیدار نیز تیم والنسیا در خانه به مصاف رایو وایکانو رفت و این بازی را با تک گل خوناس در دقیقه ۳۷ به سود خود به پایان رساند.

در جدول رده بندی لالیگا بارسلونا با ۲۱ امتیاز صدرنشین است، اتلتیکو با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و رئال مادرید هم با ۱۶ امتیاز روی پله سوم ایستاده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات