رقابت های والیبال قهرمانی آسیا

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم.

به گزارش افکارنیوز ؛ خولیو ولاسکو درباره دیدار با قزاقستان اظهار کرد: مسابقه آسانی نبود و همان طوری بود که توقع داشتیم. باید خوب بازی می کردیم تا به پیروزی برسیم. قزاقستان با ما پایاپی پیش آمد و به تدریج بهتر می شد. قدرت ما در توپ گیری و اشتباهات حریف در زدن اسپک موجب برتری تیم ایران در این دیدار شد.

وی درباره ست سوم این مسابقه گفت: در ست دوم خیلی خوب بازی کردیم و شاید بازیکنان تصور کردند بازی به پایان رسیده است و به همین دلیل حریف را دست کم گرفتند. اما این اشتباه است و دیدیم که نباید اینگونه فکر کنند. این موضوعی است که در این تورنمنت همواره درباره آن صحبت می کنم و به بازیکنان می گویم نباید حریفان را دست کم بگیریم.

ولاسکو با اشاره به مشکل کفپوش سالن حمدان بن محمد بن راشد خاطرنشان کرد: نسبت به روز تمرین شرایط بهتری داشت. ظاهرا به دلیل تازه بودن کفپوش سالن آن را دیروز چرب کرده بودند تا برای مسابقات آماده شود. امروز در طول مسابقه خیلی لیز نبود ولی مقداری چسبندگی داشت. این شرایطی است که باید به آن عادت کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دور دوم باید به مصاف کره جنوبی برویم و باید مقابل این تیم خیلی بهتر بازی کنیم چون از نظر قدرت به هم نزدیک هستیم.

وی درباره مصدومیت فرهاد ظریف اظهار داشت: این بازیکن بعد از برخورد زانوی حمزه زرینی با دنده اش دچار مشکل شد و در حال حاضر هم درد شدیدی دارد اما باید پزشکان مشکل او را بررسی کنند تا مشخص شود در چه شرایطی قرار دارد. فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشد و می تواند فردا در دیدار با کویت نیز به میدان برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات