لوکا با مخالفانش تصویه حساب می کند

ذوب آهن پارسال با این بازیکنان ۴۵ گل دریافت کرد اما امسال دوباره با همان بازیکنان وارد لیگ شد، جالب اینکه وقتی در ابتدای لیگ، مشکلات تیم را به مدیرعامل سابق باشگاه می گفتم، آن ها به جای رفع نقاط ضعف و استخدام بازیکنان باکیفیت به دنبال مقصر می گشتند.

گروه ورزشی - ذوب آهن کماکان روی نمودار سینوسی شکل حرکت می کند و هنوز نتوانسته به ثبات برسد و کماکان نزدیک به منطقه خطر دست و پا می زند. ذوبی ها فعلا روی پله دوازدهم جدول نشسته و تنها یک گام با منطقه خطر فاصله دارد. آن ها این هفته نیز در دربی اصفهان برابر سپاهان شکست خوردند تا یک پله دیگر در جدول سقوط کنند.

به گزارش افکارنیوز؛ همین نتیجه ضعیف اسباب عصبانیت لوکا بوناچیچ مربی سختگیر ذوب را درآورده است. بوناچیچ بعد از مسجل شدن شکست تیمش در رختکن حسابی از خجالت بازیکنانش درآمد و با فریاد به همه تاخت و گفت: «واقعا متاسفم برای این همه وقت و انرژی که برای این تیم می گذارم. در اینجا دارم فقط وقتم را تلف می کنم. همین فردا به باشگاه می روم و تکلیفم را با شما روشن می کنم. اینجا یا جای من است، یا جای شما! » لوکا بعد از گفتن این جملات با عصبانیت از رختکن خارج شد و اتاق کنفرانس رفت و طبق انتظارات همه بازیکنانش را از دم تیغ گذارند و با شدید ترین جملات در برابر دوربین های تلویزیونی به آن ها حمله کرد.
بوناچیچ صبح روز شنبه به باشگاه رفت تا در جلسه ای فوق العاده با سعید آذری مدیرعامل باشگاه برگزار کند. بوناچیچ که کماکان بعد از ۲۴ ساعت عصبی و ناراحت بود، انتقادات خود را نسبت به شرایط موجود و کیفیت پایین بازیکنان به شکل عریان تری به گوش مدیرعامل رساند و به آذری گفت: «در تمام طول هفته همه تلاشم را به کار می گیرم و سخت کار می کنیم و همه نکات را به بازیکنان گوشزد می کنم اما یک اشتباه همه آن ها را نقش بر آب می کند. متاسفانه بازیکنان در ۳ ماه گذشته هیچ تغییری در روحیه خود ایجاد نکرده اند و من باید این سئوال را از خودم بپرسم که چرا باید بی خود جان بکنم؟ با این وضعیت نمی دانم دیگر باید چه کار کنم. من نمی توانم آبرویم را به حراج بگذارم چون نباید اشتباهات انفرادی بازیکنان را بر عهده بگیرم. ذوب آهن پارسال با این بازیکنان ۴۵ گل دریافت کرد اما امسال دوباره با همان بازیکنان وارد لیگ شد، جالب اینکه وقتی در ابتدای لیگ، مشکلات تیم را به مدیرعامل سابق باشگاه می گفتم، آن ها به جای رفع نقاط ضعف و استخدام بازیکنان باکیفیت به دنبال مقصر می گشتند. متاسفانه در اصفهان به دنبال کسی می گردند که آن را مقصر اعلام کنند. »
در ادامه بوناچیچ برای بهبود شرایط، پیشنهاد بازنگری به طور جدی در بازیکنان تیمش را روی میز مدیرعامل باشگاه قرار داد و ادامه همکاری اش را منوط به تغییرات گسترده در ترکیب بازیکنان کرد که البته با موافقت آذری روبرو شد! آذری نیز با استماع سخنان بوناچیچ حق را به وی داد و تاکید کرد که حمایت همه جانبه او پشت سر مربی تیم است و مختار است اصلاحات خود را در بدنه تیم اعمال کند. بر اساس این پیشنهاد لوکا در نظر دارد، از حالا تا نیم فصل پروسه بازنگری در ترکیب تیم را آغاز کند تا بلکه عقب افتادن ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات را این طور جبران کند.
این در حالیست که شنیده می شود هفته هاست که لوکا با بازیکنان ذوب آهن مشکل دارد و گاهی حتی این اختلاف ها به شکل درگیری های لفظی بین آن ها بروز کرده و حالا درخواست تغییر و تحولاتی جدی در ترکیب تیم را روی میز سعید آذری قرار داده و با موافقت آقای مدیرعامل این فرصت را خواهد داشت تا همه مخالفانش را از ترکیب تیم بیرون بگذارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات