آلترناتیو خط حمله استقلال از قم می آید

عنایتی در حال حاضر پیراهن صبا را بر تن می کند و در این تیم شرایط ایده آلی دارد و به عنوان مهاجم هدف و اصلی هر هفته در ترکیب اصلی قمی ها قرار می گیرد و تا اینجا با ۶ گل در صدر جول گلزنان لیگ ایستاده است از همین رو آبی ها و در راس آن ها امیر قلعه نویی بدش نمی آید تا در نیم فصل دوم عنایتی را به جمع شاگردانش اضافه کند.

گروه ورزشی - مسئولان استقلال در نظر دارند تا در نیم فصل دوم یک مهاجم جدید جذب کنند. همانطور که پیش از این در افکارنیوز خبر دادیم، هدف نخست آبی ها کریم انصاری فرد مهاجم سابق پرسپولیس و فعلی تراکتورسازی است اما رسانه ای شدن زودهنگام این خبر از سوی افکارنیوز و بازتاب آن از سوی سایر مراجع خبری، سبب شده تا تراکتوری ها به صرافت نگه داشتن انصاری فرد در تبریز بیفتند به ویژه اینکه مهاجم سابق پرسپولیس این روز ها راه افتاده وهر هفته گل می زند و یا پاس گل می دهد. از همین رو مسئولان باشگاه استقلال که انصاری فرد را دور از دسترس می بینند، یک پلن B به عنوان گزینه آلترناتیو برای خط حمله خود در نظر گرفته اند تا در صورت ناکامی در جذب انصاری فرد، او راه به خدمت بگیرند. آلترناتیو مسئولان استقلال برای آبی ها یک چهره آشنا و البته محبوب است؛ رضا عنایتی!
به گزارش افکارنیوز؛ عنایتی در حال حاضر پیراهن صبا را بر تن می کند و در این تیم شرایط ایده آلی دارد و به عنوان مهاجم هدف و اصلی هر هفته در ترکیب اصلی قمی ها قرار می گیرد و تا اینجا با ۶ گل در صدر جول گلزنان لیگ ایستاده است از همین رو آبی ها و در راس آن ها امیر قلعه نویی بدش نمی آید تا در نیم فصل دوم عنایتی را به جمع شاگردانش اضافه کند. از آنجا که استقلال برای نیم فصل دوم به دنبال خانه تکانی گسترده است، بحث حضور این بازیکن بسان همیشه در استقلال مطرح و عنوان شده تا این بازیکن به جمع آبی ها باز گردد. جالب اینکه مسئولین این باشگاه با عنایتی نیز تماس گرفته و نظر او را برای بازگشت به استقلال جویا شده اند و عنایتی نیز از این موضوع استقبال کرده است. از همین رو قرار بر این شده که آبی ها با مسئولان صبا وارد مذاکره شوند و رضایت آن ها را برای به خدمت گرفتن عنایتی در نیم فصل و حضورش در استقلال جلب کنند. جالب اینکه در ابتدای فصل جاری عنایتی پس از جدایی از مس شخصا برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد اما مسئولان باشگاه استقلال و در راس آن ها امیر قلعه نویی به او پاسخ منفی دادند و حالا باید در نیم فصل برای او هزینه کرده تا عنایتی بتواند پیراهن آبی را بر تن کند. هزینه ای که با توجه به درخشش عنایتی در صبا قطعا کم نخواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات