آنالیزور تیم فوتبال استقلال معتقد است که این تیم می تواند در تهران به دفاع اف سی سئول نفوذ و نتیجه بازی رفت را جبران کند.

به گزارش افکارنیوز ، شاهرخ بیانی در مورد شکست استقلال در بازی رفت برابر اف سی سئول کره جنوبی اظهار داشت: شرایط این بازی را می دانستیم و از این موضوع اطلاع داشتیم که آنها تیم خطرناکی هستند. آنها تیمی بودند که از ثانیه ها به خوبی استفاده می کردند. در این بازی تا قبل از اینکه گل اول را دریافت کنیم بازیکنان خوب کار کردند. آنها در حفظ توپ و جاگیری موفق بودند اما گل را روی جاگیری اشتباه دریافت کردیم.

وی افزود: مزیتی که استقلال در بازی برگشت دارد حضور خسرو حیدری در ترکیب است اما از طرف دیگر تیموریان و نکونام را در اختیار نداریم. این دو از بازیکنان تاثیرگذار تیم هستند.

بیانی عنوان کرد: در تهران بازی سختی مقابل اف سی سئول داریم ولی باید در این بازی پیروز شویم. نماینده کره تیم خوبی است و به همین دلیل هم توانسته به جمع ۴ تیم صعود کند. در بازی رفت می توانستیم یکی از گل ها را نخوریم که اگر این اتفاق می افتاد شرایط بهتر می شد.

آنالیزور استقلال در مورد بازیکنانی که می توانند جای خالی بازیکنان محروم استقلال را پر کنند گفت: پژمان نوری، ساموئل و جمشیدیان می توانند در میانه زمین بازی کنند ولی نکونام در این منطقه جا افتاده بود و تیموریان هم به عنوان بازیکن تخریبی در زمین خیلی خوب عمل می کرد.

بیانی گفت: در این چند روز بیشتر باید روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار کنیم زیرا آنها بازی خوبی ارائه دادند و با توجه به شرایط بسیار بد زمین کره، عملکرد بهتری نسبت به بازی با بوریرام داشتند. این بازی یکی از بهترین بازی های استقلال بود.

وی به حضور تماشاگران در بازی برگشت اشاره کرد و گفت: حضور آنها در ورزشگاه بسیار مهم است و باید به عنوان یار دوازدهم از تیم حمایت کنند.

بازیکنان پیشین استقلال دفاع اف سی سئول را ضعیف ترین بخش این تیم دانست و تاکید کرد: آنها به دلیل اینکه از جلو پرس می کنند هنوز روی دفاعشان فشار زیادی نیامده و ما می توانیم با کمک خسرو حیدری روی آنها فشار بیاوریم. گل زدن به این تیم سخت نیست. باید باهوش باشیم و از دفاعشان بگذریم و نباید اشتباه کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات