قلعه نویی خودش اصل غافلگیری را می شناسد و نیمه دوم بازی در راه است.

به گزارش افکارنیوز ، انتقاد کردن در این شرایط از استقلال کار درستی نیست. به همین دلیل اگر هم انتقادی داریم می گذاریم برای پس از بازی برگشت اما چند سوال محض تعمیق ژنرال می پرسیم. شاید این سوال ها برای دیدار برگشت راهگشا باشد و استقلال را به مرحله بعد رهنمون کند.

پرسش اول که چند پرسش تو در تو به نظر می رسد این است: محمد قاضی چند بازی است که گل نزده اما فیکس بازی می کند؟ چند بازی است که روی گل های زده استقلال تاثیری ندارد و چند بازی است که پاس گل نداده و چند بازی است که از حریف توپ دزدی نکرده است؟ و نهایتا اینکه بدون خسرو که سانتر کننده برتر فوتبال ایران است قاضی دقیقا قرار است کدام توپ ها را با سر به دروازه حریف بدوزد؟

پرسش دوم که این هم چند پرسش تو در تو است این است: نظری دقیقا چه می کند که برهانی آن را انجام نمی دهد؟ برترین گلزن سال قبل در جام باشگاه های آسیا چرا باید در دو دیدار شرق دور حتی یک دقیقه هم بازی نکند؟ و به جای ایشان مهاجمانی به میدان بروند که آخرین گلی را که با این همه دقیقه بازی زده اند کسی به یاد نمی آورد؟ (گلی نزده)

پرسش سوم که مشابه پرسش های قبلی است این است: چرا از مجیدی بیشتر و بهتر استفاده نمی کنیم؟ یا حداقل اینکه با جا به جایی دقایقش مشت استقلال را برای رقبا باز نکنیم؟ انگار مربی کره ای می دانست که قاضی و نظری هفته هاست که گل نزده اند و آزاری ندارند پس نمایش اجرا کرد و عقب نشست تا استقلال موقعیت هایش را با نظری و قاضی از دست بدهد و ضربه نهایی را بزند! بعد هم می دانست که استقلال در نیمه دوم فرهاد را اضافه می کند و حالت تهاجمی به خود می گیرد و…

او نقشه راه را می دانست آن هم از آنالیز ۶ یا ۷ بازی اخیر که در آن فرهاد همیشه در نیمه دوم به میدان آمده است.

به امیر قلعه نویی امیدواریم. او خودش اصل غافلگیری را می شناسد و نیمه دوم بازی در راه است. شاید امیر با توجه به نبود آندو و نکونام با تغییراتی در خط حمله اش مربی کره ای را کاملا غافلگیر کند مثلا حضور فرهاد و آرش و خسرو به علاوه حضور جمشیدیان و پژمان نوری در مرکز زمین می شود ۵ تغییر! این یعنی نیمی از تیم!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات