بدون شک محمد نصرتی به یکی از تاثیرگذارترین مدافعین تراکتور تبدیل شده او که در این فصل یک گل حساس و ۳ امتیازی برای تراکتور به ثمر رسانده در بازی با نفت تهران هم جزو بهترین های تیم بود و توانست با کمک هم تیمی هایش دروازه تراکتور را بسته نگه دارد.

به گزارش افکارنیوز ، بدون شک محمد نصرتی به یکی از تاثیرگذارترین مدافعین تراکتور تبدیل شده او که در این فصل یک گل حساس و ۳ امتیازی برای تراکتور به ثمر رسانده در بازی با نفت تهران هم جزو بهترین های تیم بود و توانست با کمک هم تیمی هایش دروازه تراکتور را بسته نگه دارد.

مصاحبه با شاگرد قدیمی مجید جلالی در مکتب پاس را بخوانید.

توانستید یک بازی ۶ امتیازی را ببرید؟

بله واقعا خیلی تحت فشار بودیم و روبه رو نفت هم زود به گل رسیدیم و خدا را شاکر هستیم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. فشارهای زیادی قبل از بازی داشتیم بعد از ۹ هفته یک باخت آورده بودیم البته به غیر بازی با پرسپولیس که شرایط خاص خودش را داشت اما در کل آدم احساس می کرد شرایط سختی در این بازی حاکم است و به نوعی آتش زیر خاکستر بود. نفت هم تیم خوبی بود و هم خوب بازی می کرد و این بازی هم برای من خیلی مهم بود چون علاوه بر احتیاج به بردن در این بازی، نفت یکی از رقیبان مهم ما دربالای جدول بود که به نوعی یک بازی ۶ امتیازی بود. البته باید بگویم ما در نیمه اول خیلی بهتر از نیمه دوم بودیم و خیلی دلهره داشتیم تا با توجه به گلی که زده بودیم از این برد دفاع کنیم. ما فقط یک بار در خانه برده بودیم و خوشحالم که با این برد هواداران خودمان را شاد کردیم.

با توجه به نتایج نسبتا خوب تراکتور چرا باید در تیم شما استرس و دلهره وجود داشته باشد؟

خب ما باید روان تر از این ها فوتبال بازی کنیم چرا که تماشاگران دوست دارند فوتبالی که پارسال ارائه می دادیم ببینند. به آنها هم باید حق داد اما از طرفی آنها باید درک کنند که تیم ما تغییر و تحولات زیادی داشته و این موضوع باعث می شود که به خاطر عدم هماهنگی نتوانیم آن بازی که دلمان می خواهد را انجام دهیم. اما رفته رفته به هماهنگی لازم رسیده ایم و فکر کنم از هفته های آتی علاوه بر نتایج خوب باید منتظر بازی های زیبای تراکتور هم باشیم.

شما فصل نایب قهرمان شدید و یک جورهایی هواداران از شما قهرمانی می خواهند؟

دقیقا همین طور است است ما در دو فصل مستمر نایب قهرمان شدیم و حالا از همه روز اول انتظار دارند که ما قهرمان شویم. قهرمانی یک پروسه است و به مرور زمان به دست می آید. البته از این هم نباید بگذریم که لیگ امسال آسان نیست و برای قهرمانی باید جنگید.

احساس می شود که توقعات مردم تبریز از این تیم خیلی بالا رفته است؟

من به آنها حق می دهم اضافه شدن بازیکنانی مثل علی کریمی، کریم انصاری فرد و یا حامد لک، سعید دقیقی، میثم بائو و خیلی از بازیکنان سال قبلمان این ها همه بازیکنان بزرگ و نام هایشان دهان پر کند. برای همین توقعات بیشتر شده به همه این ها باید خود آقای جلالی که مربی بزرگی را اضافه کنیم از آن گذشته به این موضوع هم توجه کنید که آقای پورغلامی هم در کنار ایشان است که خودش سرمربی بوده است. این ها همه توقعات را بالا می برد برای همین با یک فشار روانی که رویمان است بازی می کنیم.

برخلاف شما تیم دیگر تبریزی بدون استرس بازی های خودش را بعضا هم با نتایج خوب پشت سر می گذارد؟

دقیقا به نکته خوبی اشاره کردید، گسترش فولاد بدون استرس بازی می کند و توقعی ای هم از آنها نیست و جا دارد که به رسول خطیبی و بازیکنانش تبریک بگویم.

با تمام این صحبت ها فکر می کنی تراکتور بتواند به صدرجدول برسد؟

صددرصد این اتفاق خواهد افتاد، ما هر روز بهتر می شویم الان هم چهارم هستیم و مطمئنا با همین روند خوب به قهرمانی می رسیم.

در بازی با نفت جزو بهترین بازیکنان زمین بودی، به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شدی یا نه؟

به نظر من انتخاب بهترین بازیکن فقط در بازی های استقلال و پرسپولیس انجام می شود. ابتدای فصل آقای آذرنیا سرپرست تیم گفتند که سازمان لیگ قرار است هر بازی یک بازیکن اخلاق و یک بازیکن فنی انتخاب کند اما خب می بینید که در این زمینه هم تبعیض قائل می شوند و چند هفته است که در بازی های ما نه بازیکن اخلاق و نه فنی انتخاب می شوند. این ها همه باعث می شود که فوتبال ما به عقب برود. اینجور که معلوم است فقط بازی های پرسپولیس و استقلال بازیکن اخلاق و فنی دارد.

این روزها مسئله داوری، بحث روز است. آیا شما هم از داوری ضربه خورده اید؟

بله اتفاقا ما جزو تیم هایی هستیم که در این فصل ضربه خوردیم و بارزترین آن هم هفته اول مقابل پرسپولیس بود که به ناحق یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد و برایم جالب این است که داور آن بازی ما با پرسپولیس آقای قهرمانی بود که همین یکی، دو هفته پیش پرسپولیسی ها با تصمیمی که او گرفت متزلزل شدند و حواشی دیگری هم به همراه داشت.

بعد از آن بازی تا توانست به محسن قهرمانی تاخت اگر این اتفاق برای شما می افتاد چه می کردید؟

خب شبیه این اتفاق برای ما افتاد اما ما اشتباهات داوری را بخشی از فوتبال می دانیم اگرچه اعتقاد دارم آقا مجید متانت را باید کنار بگذارد و در بعضی موارد اعتراض کند چرا که من احساس می کنم که در فوتبال ایران از حجب و حیای آدم هایی مثل جلالی سوءاستفاده می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات