داور جنجالی دیدار سپاهان پرسپولیس مدعی شده که خیلی در جلسه صحبت نکرده و حرف های ضد و نقیص مدعیان بهترین دفاع از او بوده است.

به گزارش افکارنیوز ، حضور محسن قهرمانی در فدراسیون فوتبال برای آن چیزی که خودش گفته؛ تفهیم اتهام باحاشیه ها و حرف وحدیث هایی همراه شد.

یکی از خبرنگاران مشهدی که ارتباط خوبی با قهرمانی دارد پس از حضور این داور در فدراسیون فوتبال شب گذشته به دیدار قهرمانی می رود و قهرمانی ضمن تکذیب ماجرای چادر پوشیدنش برای فرار از دست خبرنگاران ماجرا را توضیح می دهد: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من به همراه خواهرم به فدراسیون فوتبال رفتم و پس از مدتی پایین آمدم و کوله پشتی ام را روی صندلی عقب ماشین خواهرم زیر چادرش انداختم و به او گفتم کارم طول می کشد برود و خود من چند ساعت بعد از فدراسیون خارج شدم. »

آن طور که قهرمانی عنوان کرده جلسه روز چهارشنبه فدراسیون با حضور علیپور، مسئول حراست فدراسیون، علی حاتم، محمد مولایی بدنساز پرسپولیس و مدیر عامل نفتون ساعت ۱۱ آغاز شده و تا ساعت ۱۲: ۳۰ به طول انجامیده و بعد از صرف ناهار و نماز مجددا تا ساعت ۷ بعدازظهر ادامه یافته است.
***
بنا به گفته قهرمانی دراین جلسه به هیچ عنوان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان بحثی به میان نیامده و حتی صحبتی در خصوص اتهاماتی که دایی عنوان کرده بود مبنی بر اینکه وی به سمت سپاهان غش کرده، شده…

این روایت قهرمانی از حضورش در جلسه چهارشنبه فدراسیون فوتبال در حالی نقل شده که وی روحیه خوبی داشته. گویا مدیر عامل نفتون در جلسه ادعاهایی مطرح می کند که از سوی علیپور رد می شود. علیپور به وی متذکر می شود این حرف صحت ندارد چرا که کلمات زیادی را جابه جا کرده اید نسبت حرف های قبلی که علیه قهرمانی زده اید. »

* دفاع علیپور از قهرمانی
گویا علیپور به مدیر عامل نفتون طعنه ای هم می زند: «مثل اینکه شما حرف های آن کس که به شما یاد داده چه حرف هایی را بزنید خوب از حفظ نکرده اید و کلمات را جابه جا می گویید. »

قهرمانی همچنین آن جوری که خودش مدعی شده خیلی در جلسه صحبت نکرده و حرف های ضد و نقیص مدعیان بهترین دفاع از او بوده است. گویا علی حاتم که از دوستان دایی است مدعی شده قهرمانی شماره کارت عابر بانک یک خانم رابه او می دهد تا دایی به آن کارت پول بریزد که دایی این کار را نمی کند، علیپور از حاتم می خواهد شماره کارت را به او بدهد تا پیگیر شود که حاتم می گوید روی کاغذ نوشته بود و دور انداختیم…

این روایت قهرمانی از جلسه چهارشنبه به گله های او به علیپور و مدیر حراست فدراسیون فوتبال می انجامد آنجا که قهرمانی با ناراحتی می گوید: «این رسم جوانمردی است که آدرس منزل و شماره تلفن مرا در فیس بوک بگذارند تا آرامش را از من بگیرند. »

* فرزندش از ترس به مدرسه نمی رود
گفته می شود در حالی که قهرمانی در تهران به سر می برده خانواده و فرزند خردسالش در مشهد آرامش نداشته و بارها در نیمه شب زنگ منزل وی را می زدند؛ فرزند قهرمانی چند روزی است از ترس به مدرسه نمی رود.

خبرنگار نزدیک به قهرمانی از قول او می گوید: «صبح یکشبنه گذشته فردی طرفدار پرسپولیس به اداره پست رفته و قصد جان وی را می کند و با کلی سر و صدا او را از محل کارش بیرون می کنند. »

قهرمانی گفته: «برای ماجرای حمله دو موتور سوار شاهد ندارم این موضوع اداره پست را که همه همکارانم دیده اند. من به خودم مطمئن هستم اگر نخواهند به عمد ریشه ام را بزنند سربلند از این پرونده بیرون می آیم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات