بازخوانی یک مصاحبه تاریخی از سرمربی وقت راه آهن نتایج عجیبی داشت: «انصافا جامعه داوری ما سالم ترین قشر ما در فوتبال است. »

به گزارش افکارنیوز ، این روزها بحث انتساب اتهام رشوه گیری به محسن قهرمانی از سوی علی دایی به نقل محافل ورزشی تبدیل شده و به نوعی بزرگ ترین جنجال یک دهه اخیر فوتبال ایران را ساخته است. با این حال بد نیست بدانید سرمربی پرسپولیس دو سال قبل در تاریخ ۶ دی ماه ۹۰ در مصاحبه با یکی از رسانه های پرتیراژ مدعی شده بود آدمی نیست که هرگز شرافت داوران را زیر سوال ببرد.

بخش هایی از این مصاحبه را محض یادآوری تاریخی بخوانید: «من امیدوارم که داوری ما هر روز پیشرفت کند. هر چقدرآنها پیشرفت کنند فوتبال ما هم پیشرفت می کند. من نمی خواهم به طور جزئی در این مورد حرف بزنم اما نکته ای که می خواهم بگویم این است که بنده هیچ وقت شرافت، اصالت و سلامت کاری داوران را زیر سوال نبردم. آنها قشر زحمت کشی هستند که کمترین حقوق را در فوتبال ایران می گیرند و بیشتر از همه تحت فشار هستند. انصافا جامعه داوری ما سالم ترین قشر ما در فوتبال است. »

و قسمت به مراتب جالب تر مصاحبه: «من نیامدم مثل عادت برخی از مریبان و مدیران سلامت کاری داوران را زیر سوال ببرم. برای من عجیب است که چرا با برخی از مربیان و مدیران که سلامت کاری داوران شریف ما را زیر سوال می برند برخورد نمی شود. »

قضاوت با خودتان!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات