سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معقتد است اصلی ترین دلیل موفقیت این تیم و تداوم صدرنشینی اش را باید همدلی بازیکنان فولاد دانست. او در پاسخ به این پرسش که بزرگترین دغدغه هایش در این باشگاه چیست می گوید در فولاد همه چیز سرجای خودش قرار دارد و بازیکنان، بدون حاشیه فقط به مسابقات فکر می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معقتد است اصلی ترین دلیل موفقیت این تیم و تداوم صدرنشینی اش را باید همدلی بازیکنان فولاد دانست. او در پاسخ به این پرسش که بزرگترین دغدغه هایش در این باشگاه چیست می گوید در فولاد همه چیز سرجای خودش قرار دارد و بازیکنان، بدون حاشیه فقط به مسابقات فکر می کنند.

حسین فرکی در خصوص پیروزی تیم فولاد خوزستان برابر ملوان و تداوم صدرنشینی این تیم در جدول رده بندی، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما برای حفظ صدر جدول به میدان رفته بودیم و ملوان هم می خواست خودش را به رده های بالاتر برساند، بازی دشواری پیش رو داشتیم. ما برای کسب هر سه امتیاز این مسابقه برنامه ریزی کرده بودیم و با توجه به شناختی که از ملوان داشتیم تمام پیش بینی هایمان در زمین مسابقه عملی شد.

وی با بیان اینکه هم ملوان و هم فولاد چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند، تاکید کرد: می دانستیم ملوان تیم بحران زده و پر استرسی است. به همین خاطر در نیمه اول توانستیم بدون اینکه گلی بخوریم به رختکن برویم و بازی را به نیمه دوم بکشانیم. در نیمه دوم هم راه حل ما زدن یک گل به حریف بود. بعد از این گل ملوان بازتر بازی کرد و باعث شد تا گل دوم را هم به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فولاد درباره اینکه این تیم جزو معدود تیم هایی است که به اکثر بازیکنانش میدان می دهد، خاطرنشان کرد: سعی ما این است که از بین بازیکنانی که بهتر هستند، ترکیب اصلی را انتخاب کنیم. بین بازیکنان ما اختلاف زیادی از نظر فنی وجود ندارد و به همین دلیل بر اساس تاکتیک هایی که داریم، برای هر مسابقه شاید جابجایی هایی در ترکیب اصلی داشته باشیم.

فرکی صدرنشینی فولاد را حاصل تلاش، انگیزه و البته همدلی بازیکنان این تیم دانست و افزود: ما دوست داریم این روند را ادامه بدهیم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و از الان نمی شود حرفی برای صدرنشین ماندن فولاد زد. ما بازی به بازی پیش می رویم. همه تیم های لیگ خوب هستند ولی چهار، پنج تیم مدعی نزدیک هم قرار دارند و ممکن است هر هفته اتفاقی رخ بدهد. با این حال صدرنشینی لذت بخش است.

سرمربی فولاد در پاسخ به سئوالی مبنی بر مهمترین دغدغه هایش در این تیم تصریح کرد: به جرات می توانم بگویم در باشگاه فولاد همه چیز سر جای خودش است و همه شرایط استاندارد برای کادر فنی و بازیکنان لحاظ شده است. بازیکنان و کادر فنی در کمال آرامش به کارشان ادامه می دهند. یکی از مهمترین دلایل نتیجه گیری ما این است که بازیکنان همدل هستند و فقط به مسابقات فکر می کنند.

وی همچنین درباره ناراحتی اش از استقبال کم تماشاگران اهوازی از بازی های فولاد، تاکید کرد: آنچه که در این خصوص مطرح کردم به خاطر تیم فولاد است. بازیکنان ما زحمت می کشند و دوست دارند تماشاگران به آنها توجه بیشتری داشته باشند. مردم در خوزستان از ته دل خوشحال هستند و این خوشحالی را فولاد، فوتبال و تیم استقلال صنعتی به خاطر بردهایشان به مردم می دهند. امیدواریم در مسابقات آینده این مسئله برطرف شود.

فرکی در پایان در خصوص شم بالای گلزنی" لوسیانو پریرا" مهاجم برزیلی فولاد، گفت: اگر شم گلزنی پریرا بیست بود این بازیکن باید در هفته یازدهم با ۱۵ گل در صدر جدول گلزنان قرار داشت! اگر این بازیکن تمرکز بیشتری داشته باشد و چارچوب را با دقت بیشتری ببیند، می تواند در هر بازی چند گل بزند. فرصت هایی که پریرا به دست می آورد بالای ۸۰ درصد شانس گل است. در هر صورت این بازیکن دونده، پر تلاش و تکنیکی است ولی به نظرم می تواند آمار گل هایش را بیشتر کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات