کنفدراسیون فوتبال آسیا قانونی را به ناظران و داوران برگزاری بازی های برگشت لیگ قهرمانان ابلاغ کرده که در آن به بی اثر بودن گل زدن در خانه حریف در وقت های اضافه اشاره شده است. دروقع اگر استقلال موفق شود در ۹۰ ۲ گل را جبران کند و گلی نخورد بازی جدید در وقت های اضافه آغاز خواهد شد با این امتیاز که گل زده در خانه حریف محاسبه نمی شود که این به سود آبی ها است…

به گزارش افکارنیوز ، قوانینی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی های حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شانس تیم های میزبان در بازی برگشت را برای صعود به مرحله بعد بیشتر می کند.

طبق آخرین اطالاعاتی که میرشاد ماجدی، سرپرست باشگاه استقلال به قدس آنلاین داد گل زده در خانه حریف در وقت های اضافه محاسبه نخواهد شد.

این دستورالعمل از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به داوران و ناظران برگزاری بازی ها داده شده و چنانچه بازی چهارشنبه شب استقلال و اف سی سئول در ورزشگاه آزادی به وقت های اضافه کشیده بشود یک بازی جدید آغاز خواهد شد.

ماجدی چگونگی اجرای این قانون را تشریح کرد: «تصورکنید استقلال بازی را در ۹۰ دقیقه ۲ بر صفر ببرد و بازی به وقت های اضافه کشیده بشود.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا دیگر گل زده در خانه حریف محاسبه نمی شود و اگراف سی سئول یک گل در وقت های اضافه به استقلال بزند همان یک گل محاسبه خواهد شد و اگر استقلال یک گل در وقت های اضافه بزند بازی با پنالتی کشیده می شود.

در حقیقت در وقت های اضافه یک بازی جدید آغاز می شود و پرونده دو بازی دیگر که در دو وقت ۹۰ دقیقه برگزارشده بسته خواهد شد.

با توجه به انگیزه استقلال ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد و ما بتوانیم ۲ گل خورده در سئول را در تهران جبران کنیم و آنگاه بازی به وقت های اضافه کشیده بشود که دیگر در وقت های اضافه قانون گل زده در خانه حریف محاسبه نمی شود که این به سود میزبان که استقلال باشد خواهد بود. »

به این ترتیب تماشاگران استقلال باید با آگاهی لازم گام به ورزشگاه آزادی بگذارند و بدانند چنانچه تیم شان در این بازی موفق به جبران ۲ گلی که در سئول خورد بشود و گلی هم در وقت های قانونی نخورد بازی به وقت های اضافه کشیده می شود و آنگاه یک بازی تازه آغاز خواهد شد به طوری که دیگر گل زده در خانه حریف ملاک نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات