ناراحتی شدید امیر قلعه نویی علی فتح الله زاده از فیسبوک بازی برخی بازیکنان این تیم در آستانه بازی با اف سی سئول نتیجه لاپورتی است که فرزند قلعه نویی به پدرش داده است. گفته می شود هوتن آمار بازیکنانی را که این روزها در فیسبوک فعالند را به پدرش داده که این موضوع ناراحتی امیر قلعه نویی را به همراه داشته است…

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده و امیرقلعه نویی واکنش تندی به فیسبوک بازان تیم شان نشان داده اند. روز گذشته امیر قلعه نویی در جریان تمرین یقه بازیکنانی که مدام در فیسبوک پست و عکس می گذارند را گرفت و امروز نیز فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که بازیکنان باید دست از حضور در صفحات اجتماعی بکشند و بیشتر حواس شان به بازی روز چهارشنبه باشد. اغلب بازیکنان استقلال عضور فیسبوک هستند و ساعات زیادی از وقت خود در روز را اختصاص می دهند به پست و عکس گذاشتن در این صفحه اجتماعی.

تذکر فتح الله زاده و قلعه نویی در آستانه بازی با اف سی سئول هنوز نتیجه مشخصی به همراه نداشته و معلوم نیست که بازیکنان استقلال دست از فیسبوک بازی بکشند یا نه. موضع مهم در واکنش فتح الله زاده و امیر قلعه نویی به فیسبوک بازی بازیکنان است است که چه کسی آمار بازیکنانی را که این روزها وارد فیسبوک می شود به سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال داده؟ !

گفته می شود هوتن قلعه نویی، پسر امیرقلعه نویی ماجرا را به پدرش انتقال داده و از حضور فعالانه برخی بازیکنان در فیسبوک به پدرش گفته و امیر قلعه نویی هم از شنیدن این ماجرا به شدت ناراحت شده و یقه بازیکنان را گرفته و کار به جایی رسیده که فتح الله زاده هم پشت قلعه نویی درآمده تا بازیکنان لااقل یکی دو روز مانده به بازی با اف سی سئول قدری روی بازی تمرکز کنند. البته فعالیت در این شبکه اجتماعی به خودی خود نمی تواند دلیل بر گرفته شدن تمرکز بازیکنان باشد و راه های دیگری هم هست که تمرکز بازیکنان را می گیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات