قاضی؛

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: «همین که قلعه نویی همچنان از من در ترکیب استفاده می کند به این معنی است که از بازی ام رضایت دارد و این موضوع خیلی برایم با ارزش است. »

به گزارش افکارنیوز ، یکی از بازیکنان استقلال که بسیار مورد اطمینان امیر قلعه نویی است کسی نیست جز محمد قاضی، مهاجمی که باید گفت شیوه بازی اش مورد علاقه سرمربی آبی پوشان است و به همین علت جزو نفراتی است که این فصل آمار حضور در میدان بسیار بالایی دارد. با محمد قاضی در شرایطی که به فیزیوتراپی می پرداخت تا خود را برای دیدار مقابل اف سی سئول آماده کند هم کلام شدیم که ماحصل آن در زیر پیش روی شماست.

* دکتر نوروزی گفته ممکن است به دیدار مقابل اف سی سئول نرسید؟

- امیدوارم که اینطور نشود. من هم از ناحیه کشاله ران و هم قفسه سینه مصدوم هستم و تلاش می کنم خودم را به بازی حساس مقابل اف سی سئول برسانم.

* مقابل حریف کره ای ضربه شدیدی هم به سینه تو خورد؟

- همینطور است من به جمشیدیان پاس دادم و وقتی روی زمین افتادم، مدافع حریف هم با زانو روی سینه من افتاد و سبب شد دنده هایم حسابی درد بگیرد.

* حالا به نظر خودت به بازی می رسی؟

- قرار است چند آمپول به من تزریق شود تا احساس درد نکنم و در این شرایط می توانم بازی کنم.

* مثل اینکه اف سی سئول حریف بسیار قدرتمندی بود؟

- آنها قدرتمند بودند که به جمع ۴ تیم صعود کردند ولی ما مستحق شکست ۲ برصفر نبودیم زیرا فرصت های بسیاری را از دست دادیم. در نیمه اول ما می توانستیم ۲ بر صفر پیروز شویم ولی در عین بد شانسی توپ های ما گل نشد. تا حریف از روی یک موقعیت نصف و نیمه به ما گل بزند و آب سردی روی پیکر ما بریزد. نیمه دوم هم تا آمدیم خودمان را در زمین پیدا کنیم گل دوم را خوردیم و دیگر جبران خیلی سخت بود.

* گفته می شود تاکتیک حریف به این شکل بود که عقب برود و پس از جلو آمدن شما حمله کند تا از فضاهای ایجاد شده به گل برسد؟

- نه، آنها از همان ابتدای بازی به فکر گلزنی بودند، ولی ما آنقدر خوب کار کردیم که حریف جرات نمی کرد از زمین خود خارج شود و جلو بیاید.

* حالا به نظرت شکست ۲ بر صفر قابل جبران است؟

- صددرصد ما از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برخورداریم و می توانیم به آنچه می خواهیم برسیم.

* نقطه قوت اف سی سئول را کجا دیدی؟

- آنها خط هافبک قدرتمندی دارند که ابتدا باید این منطقه از چنگ آنها در بیاید و پس از آن اجازه گلزنی به مهاجمان خوب آنها را نداد.

* قلعه نویی گفته آنها در دفاع ضعف دارند؟

- همینطور است و البته تلاش زیاد ما باعث می شود آنها به خاطر استرس بالا اشتباه کنند.

* نبود نکونام و تیموریان به ضرر شما نخواهد بود؟

- مطمئنا در بازی ما تاثیر می گذارد زیرا آنها از بهترین هافبک های ایران هستند. در هر صورت قلعه نویی فکری برای جای خالی آنها می کند.

* چرا دیگر گل نمی زنی؟

- من معتقدم در حال حاضر موفقیت استقلال از همه چیز مهم تر است و سعی می کنم قبل از اینکه به فکر خودم باشم به پیروزی تیم فکر کنم. برای من مهم نیست که گل نمی زنم. تلاش می کنم در خدمت تیم باشم و تاکتیک های کادرفنی را اجرا کنم. همین که قلعه نویی همچنان از من در ترکیب استفاده می کند به این معنی است که از بازی ام رضایت دارد و این موضوع خیلی برایم با ارزش است.

* قلعه نویی هم که در تمرین به فیس بوک بازیکنان گیر داده؟

- یک زمان در هتل ها موبایل های بازیکنان را هم جمع می کردند تا نفرات تیم آرامش داشته باشند. فکر می کنم کادرفنی برای تمرکز بیشتر بازیکنان خواسته تا به سراغ صفحات اجتماعی نروند.

* تو خودت صفحه ای در فیس بوک داری؟

- دارم ولی مدت هاست که به آن سر نمی زنم. باور کنید سال به دوازده ماه هم به فیس بوک نمی روم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات