نباید به غیبت نکونام و تیموریان فکر کنیم

هافبک استقلال که در بازی رفت مقابل اف سی سئول غایب بود، معتقد است که صعود آبی پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا به هیچ عنوان غیرممکن نیست.

به گزارش افکارنیوز ، خسرو حیدری در خصوص بازی فردا با اف سی سئول کره جنوبی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: متاسفانه در دیدار رفت در حالی که مستحق گل زدن بودیم نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم و این موضوع کارمان را سخت کرد. حالا می دانیم که این یکی از مهمترین بازی های تاریخ استقلال است و می خواهیم هواداران خودمان را خوشحال کنیم. قسمتی از موفقیت استقلال به آنها مربوط می شود و از همه هواداران می خواهیم تیمشان را حمایت کنند. امیدوارم ورزشگاه آزادی در روز بازی پر شود تا ما از حضور هواداران انرژی بگیریم.

خیلی ها شانس رفتن استقلال به فینال را کم می دانند و این در حالی است که نکونام و تیموریان هم غایب هستند. حیدری در این مورد عنوان کرد: در اینکه آنها دو بازیکن تاثیرگذار هستند شکی وجود ندارد ولی ما این دو بازیکن را در اختیار نداریم و نباید به غیبت آنها فکر کنیم. باید خودمان را با شرایط که در حال حاضر داریم هماهنگ کنیم در ضمن کادرفنی هم مطمئنا برنامه های خاصی برای جایگزین نکونام و تیموریان دارد که در روز بازی مشخص خواهد شد. در مورد شانس صعود هم باید بگویم که ما به هیچ عنوان ناامید نیستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند ۳ گل به تیم کره ای بزند گفت: فوتبال حساب و کتاب ندارد و در این سال ها نتایجی رقم خورده که برای هیچ کس قابل پیش بینی نبوده است. از ثانیه یک برای زدن ۳ گل حمله می کنیم و اگر در ۹۰ دقیقه با اختلاف دو گل پیروز شویم شرایط مناسب خواهد بود؛ البته به شرطی که گل نخوریم. اگر دروازه استقلال باز شود کار ما خیلی سخت خواهد شد و امیدوارم این اتفاق نیفتد. من به هیچ عنوان نسبت به صعود استقلال ناامید نیستم و باید در زمین مسابقه قدرت فوتبال ایران را نشان دهیم.

حیدری خاطرنشان کرد: تیم های ایرانی در خیلی از بازی ها از کارهای سخت و تقریبا غیرممکن، سربلند بیرون آمدند. استقلال هم در زمین خودش و با حمایت ۱۰۰ هزار تماشاگر برای صعود شانس دارد و قرار نیست ناامید باشیم. نکته کلیدی در بازی برگشت، این است که ما گل نخوریم. باید برای حمله و دفاع کردن به اندازه کافی تمرکز داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات