ابقا با دستور آقای میلیاردر

جالب اینجاست که زنجانی در شرایطی از ابراهیم زاده حمایت می کند که باشگاه با او قراردادی یک و نیم میلیاردی بسته و این سرمربی بعد از ۱۰ هفته راه آهن را در رده پانزدهم جدول نشانده!

گروه ورزشی - حمایت قاطع شخص بابک زنجانی از منصور ابراهیم زاده از اتفاقات عجیبی است که این روز ها در حال رخ دادن است. در شرایطی که منصور ابراهیم زاده سرمربی ناکام راه آهن بد ترین نتایج ممکن را در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ گرفته اما بابک زنجانی در اقدامی عجیب شخصا از او حمایت کرده و دستور به ماندنش داده است!
به گزارش افکارنیوز ؛ پس از کسب نتایج ضعیف راه آهنی ها مسئولان باشگاه و در راس آن ها صادق رئیس کیا مدیرعال باشگاه تصمیم به برکناری ابراهیم زاده گرفت تا بلکه به تیمش شوک وارد کرده و بتواند تیمش را از گرداب ناکامی که در ان گرفتار شده نجات دهد و از همین رو مذاکرات خود را با گزینه هایی مثل حمید درخشان، حمید استیلی و افشین پیروانی شروع کرد اما بابک زنجانی شخصا با تغییرات روی نیمکت مربیگری این باشگاه مخالفت کرده و خواستار ابقای ابراهیم زاده در سمت خود شده است. ظاهرا بعد از نشست هایی که بابک زنجانی به عنوان مالک باشگاه با مدیرعامل و سرمربی راه آهن برگزار کرده اند و ارزیابی هایی که شخص زنجانی از عملکرد تیم داشته، دستور به حمایت قاطع از ابراهیم زاده داده است! جالب اینجاست که زنجانی در شرایطی از ابراهیم زاده حمایت می کند که باشگاه با او قراردادی یک و نیم میلیاردی بسته و این سرمربی بعد از ۱۰ هفته راه آهن را در رده پانزدهم جدول نشانده!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات