به دلیل سهل انگاری در فرستادن مدارک؛

اشتباه و کوتاهی کمیته روابط بین الملل دلیل از دست دادن سفر بوسنی بوده است. ظاهرا مدارک پیشکسوتان خیلی دیر تر از موعد مقرر برای دریافت ویزا ارسال شده و در نهایت نیز برای آن ها ویزایی صادر نشده است.

گروه ورزشی - مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان اواخر مهرماه در کشور بوسنی برگزار می شود. تیم پیشکسوتان کشتی ایران یکی از تیمهای همیشگی در این مسابقات بوده که با حضور کشتی گیران قدیمی همه ساله کلکسیونی از مدال های رنگارنگ را در این مسابقات تصاحب می کرده اما ظاهرا در مسابقات این دوره قرار نیست تا تیم پیشکسوتان به این مسابقات اعزام شود.

به گزارش افکارنیوز ؛ ظاهرا مسئولان فدراسیون کشتی پس از قهرمانی تیم بزرگسالان در رقابت های جهانی بوداپست به اندازه ای ذوق زده شده اند که نیازی به اعزام تیم ملی به این رقابت ها ندیده اند! درحالیکه پیشکسوتان کشتی خود را برای حضور در رقابت های جهانی آماده کرده و از شهرهای دور و نزدیک خود را به تهران رسانده بودند تا عازم بوسنی هرزگوین شوند، اما ناگهان با خبر لغو اعزام به این مسابقات روبرو شدند که ناراحتی و دلخوری شدید آن ها را به همراه داشت و سبب شد تا پیشکسوتان کشتی در محل فدراسیون دست به تجمع بزنند. در این باره شنیده می شود با وجودی که از سوی فدراسیون عنوان شده دلیل عدم اعزام تیم، همکاری نکردن سفارت این کشور بوده، اما اشتباه و کوتاهی کمیته روابط بین الملل دلیل از دست دادن سفر بوسنی بوده است. ظاهرا مدارک پیشکسوتان خیلی دیر تر از موعد مقرر برای دریافت ویزا ارسال شده و در نهایت نیز برای آن ها ویزایی صادر نشده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات