حجت الاسلام علیپور هم بی کار ننشسته و مترصد پایان قصه استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست. او مدتی قبل گفته بود پرونده ماجرای کمیته اخلاق و قلعه نویی که حدود یک ماه قبل به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود همچنان باز است اما چون استقلال درگیر مسابقات آسیایی است فعلا به آن نمی پردازد.

به گزارش افکارنیوز ، خبرنگارانی که از حرف های قلعه نویی علیه این قشر زخم خورده و از سوی او به اجنبی پرست و اشکال در نطفه و لقمه متهم شده اند برای بستن شمشیر از رو علیه قلعه نویی بهانه خوبی خواهند داشت.

حذف استقلال و ناکامی در راهیابی به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغازی بر حاشیه های جدید برای این تیم خواهد بود. امیر قلعه نویی در مصاحبه اخیرش به همه اعضای فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت متاسف است که فوتبال کشور به دست چنین افرادی افتاده است. او یک روز قبل هم به رییس کمیته انضباطی تاخت و گفت: «حسن زاده در حدی نیست که بخواهد من را ببخشد. » در حال حاضر فدراسیون نشینان به دلیل درگیری استقلال با مسابقات آسیایی سکوت اختیار کرده اند تا در صورت حذف این تیم به حاشیه سازی و مقدمه چینی برای حذف نماینده ایران متهم نشوند، اما قابل پیش بینی است که آنها هم بعد از پایان مسابقات آسیایی رودرروی قلعه نویی خواهند ایستاد. حسن زاده، رییس کمیته انضباطی در گفت و گو به خبرنگاران گفته اظهارات قلعه نویی درباره او بار حقوقی دارد و پرونده ای در این خصوص تشکیل خواهد داد.

از طرفی حجت الاسلام علیپور هم بی کار ننشسته و مترصد پایان قصه استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست. او مدتی قبل گفته بود پرونده ماجرای کمیته اخلاق و قلعه نویی که حدود یک ماه قبل به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود همچنان باز است اما چون استقلال درگیر مسابقات آسیایی است فعلا به آن نمی پردازد.

خبرنگارانی که از حرف های قلعه نویی علیه این قشر زخم خورده و از سوی او به اجنبی پرست و اشکال در نطفه و لقمه متهم شده اند برای بستن شمشیر از رو علیه قلعه نویی بهانه خوبی خواهند داشت.

حذف از آسیا حاشیه های جدیدی را برای استقلال رقم خواهد زد و در چنین فضایی آبی ها کار دشواری را برای بازگشت به کورس قهرمانی پیش رو خواهند داشت. به ویژه اینکه چند بازی عقب افتاده هم تا آن زمان دارد و باید برنامه فشرده ای را برای رسیدن تعداد بازی هایش به تیم های دیگر تحمل کند. فشردگی لیگ برای استقلال زمانی بیشتر احساس می شود که به این نکته توجه کنیم که در سال جام جهانی اراده فدراسیون هم بر این است که لیگ و جام حذفی را زودتر تمام کند و تیم را به کی روش تحویل بدهد. تاریخ ۲۰فروردین برای پایان لیگ و حذفی از سوی فدراسیون اعلام شده است.

سرمربی استقلال چاره ای ندارد جز آنکه هر چه بلد است و در توان دارد رو کند تا استقلال به سومین قهرمانی آسیا دست یابد و فشارهای پس از حذف در این مرحله از بین برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات