ابراهیمی:

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: در مقابل رئیس فدراسیون آسیایی با تمام توان از دنیامالی حمایت کرده و با برنامه ریزی موفق شدیم تا یک موقعیت آسیایی دیگر هم برای ایران کسب کنیم.

به گزارش افکارنیوز ، خسرو ابراهیمی گفت: من در حالی سرپرست فدراسیون قایقرانی شدم که اوضاع این فدراسیون وخیم و در هم پیچیده بود تعلیق تحمیلی بر فدراسیون اعمال شده بود و فدراسیون جهانی اجازه حضور ورزشکاران ما را در مسابقات نمی داد و در حدود یکسال بود که ورزشکاران ما در هیچ رقابتی حاضر نشده بودند بودند و روحیه ورزشکاران ما بسیار بد بود.

سرپرست فدراسیون قایقرانی افزود: وقتی مسئولیت را برعهده گرفتم با چند برنامه پیش رفتم که در مرحله اول تعلیق را از فدراسیون قایقرانی برداشتم و در مرحله بعدی اساسنامه را به تأیید فدراسیون جهانی رساندم و تلاش کردم تا روحیه ورزشکاران، مربیان و حتی کارمندان فدراسیون که به دلیل شرایطی که ایجاد شده بو و هیچیک از آنها امنیت شغلی نداشتند را به آنها بازگردانم وضعیت مالی فدراسیون و بهبود آن هم از جمله چیزهایی بود که باید درست می شد و به لطف خدا هم این مشکل حل شد و ما با سرعت بسیار زیاد پیش رفته و توانستیم با قدرت، انرژی و تجربه ای که طی ۳۰ سال کسب کردیم در جهت برداشتن هر یک از این موانع حرکت کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: وقتی تمام این کارها یک به یک انجام شد به آرامی هیئت ها، ورزشکاران و مربیان به من اطمینان کردند و سرانجام توانستیم یکی از بزرگترین اعزام های کشور را در این رشته انجام دهیم و در حدود ۶۰ نفر را به ازبکستنان فردستادیم که در ۵۳ ماده شرکت کردند کاروان دیگری هم به چین داشتیم که بسیار چشمگیر و موفق ظاهر شد.

تمام این موفقیت ها در نتیجه برنامه ریزی، خرد جمعی و تعامل برایمان ایجاد شد و برای اولین بار در تاریخ قایقرانان آسیا موفق به کسب ۳۵ مدال شدیم که همه این نتایج با فعالیت مربیان بومی ما ایجاد شد.

وی در رابطه با حفظ کرسی ایران در آسیا و ابقا سمت دنیامالی به عنوان نماینده آسیا خاطرنشان کرد: زمانیکه میزبانی مسابقات قایقرانی با هزینه میلیاردی در ایران انجام شد، نتیجه اش انتخاب دنیامالی به عنوان نماینده قاره آسیا در این رشته ورزشی بود در این دوره هم من یا باید اسم دنیامالی را خط می زدم و اسم خود را به جای وی می نوشتم و یا اینکه باید از او حمایت می کردم.

از آنجائیکه" منیت" در من نیست و قصدم فقط معامله کردن با خدا بود و هرگز به دنبال جا و مقام نبوده و نیستم تصمیم گرفتم تا از دنیامالی حمایت کنم شاید اگر کس دیگری جای من بد این کار نمی کرد.

قبل از برگزاری انتخابات، رئیس فدراسیون آسیایی با من جلسه داشت و نظرم را در مورد دنیامالی پرسید و گفت: آیا با توجه به اینکه روابط فدراسیون و دنیامالی طی یک سال اخیر خوب نبوده دوباره از وی حمایت می کنید؟

من هم در پاسخ به وی گفتم بله و در ادامه شخصا در رای گیری وارد شده و با کشورهای دیگر لابی کردم و تاثیرگذار ظاهر شدم و سرانجام دنیامالی در سمت خود ابقا شد و در عین حال یک موقعیت دیگر هم برای ایران در آسیا فراهم گردید بطوریکه محرابی به عنوان رئیس کمیته کاناپولوی آسیا معرفی شده و بطور رسمی انتخاب شد.

ابراهیمی گفت: من همیشه به خود متذکر شده ام و گفته ام که ما اگر به این مقامها می رسیم با هزینه بیت المال است و این پست ها مال هیچ کس نیست به نظر من هیچ کس حتی خود من نمی تواند ادعا کند که ورزشکاری به واسطه من بالا آمده و مشهور شده یا این فدراسیون مال من است ما همه سرباز ولایت هستیم و باید در سایه ولایت برای وطن خود کار کرده و در جهت تامین منافع ایران پیش رویم و خدای ناکرده کار به جایی نرسد که ارتباطات فردی زمینه تعلیق را برای فدراسیون یا ورزشکاران ایرانی ایجاد کند.

همیشه به خود گوشزد می کنم که ابراهیمی اگر به جایی رسیده و ارتباطات خوبی داشته فقط باید برای نظام باشد فقط به نفع فدراسیون و ورزشکاران ایرانی کار کند نه اینکه رو در روی مردم و جامعه ورزش قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: من امیدوار هستم که همه در بدنه ورزش کشور چنین نگاهی داشته باشند و سعی کنند در جهت موفقیت بیشتر کشور و ورزش پیش روند تا به آرمانهای مورد نظر در این بخش دست یافته و موفق به بالا بردن پرچم ایران اسلامی در جهان شوند.

در حال حاضر قایقرانی در مسیر رشد و پیشرفت قرار داشته و ما همه امیدواریم که بتوانیم در آینده موفق تر پیش رویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات