رییس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه این رشته در انحصار فردی نیست، گفت: هدیه تهرانی کار خود را به عنوان نایب رییس کمیته (تای چی چوان) آغاز کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، درخصوص تغییرات انجام شده در کمیته تای چی چوان و اظهارات نایب رییس اسبق این کمیته درخصوص غیرقانونی بودن انتصاب هدیه تهرانی، اظهار داشت: اختیارتغییرات درتمامی کمیته ها و سبک ها برعهده فدراسیون است و زمانیکه فردی مسائل ابتدایی را نمی داند ما چرا باید جواب آنها را بدهیم.

وی افزود: مسوولان پیشین این کمیته به دلیل عملکرد ضعیف تغییر کرده اند و نمی دانم این افراد به دنبال چه چیزی هستند.

علی نژاد ادامه داد: علیرضا خسروی به عنوان مسوول این کمیته و همچنین خانم هدیه تهرانی کار خود را آغاز کرده اند. کاری به جایگاه خانم تهرانی در هنر ندارم، وی از جامعه تای چی چوان است و یقین دارم می تواند اقدامات خوبی در این رشته داشته باشد.

رییس فدراسیون ووشو با تاکید براینکه نگرانی بابت صحبت های مسوولان پیشین کمیته تای چی چوان ندارد، گفت: این افراد گمان می برند مالک تای چی چوان ایران هستند درحالیکه در ورزش این مسایل معنا ندارد.

وی افزود: ووشوی ایران مدت هاست که از انحصار افراد درآمده و هر فردی که عملکرد خوبی نداشته باشد جای خود را به دیگری می دهد، چرا که به عنوان رییس فدراسیون ووشو باید جوابگو باشم و اجازه نمی دهم بخشی از این رشته ورزشی بدون فعالیت باقی ماند و افراد آنجا را برای خود بدانند.

علی نژاد درخصوص صحبت های نایب رییس پیشین این کمیته گفت: ایشان از برکنار شدن ناراحت است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات