سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هم اکنون شرایطمان به دلیل واگذار کردن بازی رفت مقابل اف سی سئول سخت است.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی گفت: هیچ تیمی نبوده که بتواند مقابل اف. سی سئول مثل استقلال بازی کند. من در بازی رفت مقابل این تیم کره ای در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که نباید گل دوم را بخوریم اما متاسفانه احساسی بازی کردیم و دو گل وارد دروازه ما شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در بازی رفت ۲موقعیت خوب را از دست دادیم، اما باید بگویم همه چیز هم تمام نشده و نیمه اصلی بازی ما فردا انجام می شود اما باخت در دور رفت کار را برای ما سخت می کند با این حال هدف اصلی استقلال گل نخوردن است.

وی افزود: خط میانی کره خیلی خوب است و دو بازیکن شماره ۱۰ و ۱۱ این تیم هجومی بازی می کنند و باید مراقبشان باشیم.

قلعه نویی ادامه داد: در مورد بازی فردا باید بگویم سعی می کنیم از لحاظ روحی و روانی به آرامش برسیم و بتوانیم گل اول را ما وارد دروازه حریف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به نحوه بازی دامیانوویچ اشاره کرد: دامیانوویچ بازیکن خوبی است و در بازی دور رفت زهرش را ریخت اما فردا برای او برنامه داریم که نتواند به راحتی کارهای تکنیکی خود را انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: سرمربی کره درست گفته بود ما شانس آوردیم که بیشتر از ۲ گل دریافت نکردیم چون در دقایقی از بازی احساسی به میدان رفتیم و نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات