صبح دیروز اکثر نگاه ها به فرودگاه امام خمینی (ره) و فدراسیون فوتبال بود که کارلوس کی روش چه زمانی از مرخصی برگشته و وارد ایران می شود.

به گزارش افکارنیوز ، صبح دیروز اکثر نگاه ها به فرودگاه امام خمینی (ره) و فدراسیون فوتبال بود که کارلوس کی روش چه زمانی از مرخصی برگشته و وارد ایران می شود. البته این انتظار به خاطر اعلام علی کفاشیان رییس فدراسیون بود که هفته گذشته خبر داده بود مرد پرتغالی در تماس با او مرخصی اش را برای دو سه روز دیگر تمدید کرده و اوایل هفته به تهران برمی گردد، قول و قراری که ظاهرا اینگونه نبوده و شایعه است که سرمربی پرتغالی تیم ملی در یکی از روزهای اواخر هفته به تهران برخواهد گشت.

کارلوس کی روش مدتی پیش برای مرخصی ایران را ترک کرده بود و همان زمان فدراسیونی ها با تکذیب شایعه قهر او تاریخ های مختلفی را بابت بازگشت او به ایران اعلام کردند. تاریخ هایی که آمده و رفته انداما خبری از کی روش نشده است. کفاشیان می گوید یازدهم مهر برمی گردد و مهدی محمد نبی هم در آخرین گفتگوی خود با رسانه ها یادآور شد که سرمربی تیم ملی بامداد چهارشنبه دهم مهر ماه وارد کشورمان می شود.

در مجلس چه گذشت؟

صبح دیروز اکثر اربابا رجوع ها و مراجعینی که برای دیدار و گفت و گو با علی کفاشیان با مهدی تاج وارد فدراسیون یا سازمان لیگ می شدند با جای خالی انها روبرو و دست خالی برمی گشتند. غیبتی که در نهایت شنیده شد آقای رییس در فدراسیون نیست، تاج هم به همراه بهروان، عزیز محمدی و علیپور برای حضور در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و دیدار و گفتگو با نمایندگان این بخش راهی ساختمان مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان شده اند.

البته یکی از نمایندگان این کمیسیون چند وقت پیش با پیش کشیدن ماجرای رشوه و رد و بدل شدن پول های غیرقانونی در لیگ خبر داده بود که این کمیسیون به ماجرا ورود کرده و نشستی با مسئولان فدراسیون وسازمان لیگ خواهند داشت. نشستی که صبح دیروز برگزار شد.

یکی از اهالی و کارکنان فوتبال در یادآوری این ماجرا در گفتگویی کوتاه گفت: «حدود دو، سه روز پیش دعوتنامه ای از مجلس برای این آقایان رسیده بود. دعوتنامه ای که در آن تاکید شده بود رأس ساعت ۹ صبح دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۲ در ساختمان مجلس در میدان بهارستان باشند. بابت همین، اکثر این آقایان با حضوری کوتاه در محل کارشان دسته جمعی به بهارستان رفتند. البته فقط مسئولان فدراسیون به این مراسم دعوت نبوده و نماینده شش باشگاه هم قرار بود بیایند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، سایپا و فولاد که در نهایت خبر رسید دو نماینده استقلال و پرسپولیس غایب بوده و نیامده اند. با اینحال ساعت ۱۰ صبح بود که تاج، بهران، آیت اللهی، حمیسی، حسن زاده، اصفهانیان و رغبتی (نماینده ورزش) روبروی نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰ نشستند.

صحبت از عدم نظارت بر مسائل مالی در فوتبال شروع شد و در نهایت به جایی رسید که عزیز محمدی رئیس اتحادیه از خصوصی شدن فوتبال ایران یاد کرد، برنامه ای که اگر اجرا شود تمام این حرف ها تمام خواهد شد. در پایان این نشست که حدود ۴ ساعت به طول انجامید ضمن صحبت درباره تمام مسائل مالی فوتبال از قوه قضاییه هم درخواست شد هر چه زودتر تکلیف پرونده های تخلفات فوتبالی که تعداد آنها نزدیک ۱۰۰ پرونده است روشنشود. »

چرا کی روش برنمی گردد؟

البته خبر حضور مدیران فوتبال در مجلس تنها خبر روز گذشته فدراسیون نبود و شنیده شد که مبلغ باقیمانده از چندمین قسط دستمزد سرمربی تیم ملی از مبلغ دو نیم میلیارد تومان کمک وزارت ورزش و جوانان به حساب او واریز شد تا کی روش بدون بهانه خاصی به ایران بازگردد.

با اینحال روز گذشته یکی از پایگاه های اینترنتی (فارس) مدعی شده بود که کی روش اگر امروز (دیروز) به ایران برنگردد این شائبه قوت می گیرد که او به خاطر همین عدمواریز طلبش به حسابش قهر کرده وپیغام داده تا روزی که پول را به حسابش نریزند برنخواهد گشت. در کنار طلب مرد پرتغالی زمزمه می شد که مطالبات دستیارانش هم مانند دنیل گاسپر دستیار اول کی روش و مربی گلرهات هم به حسابش واریز شده است. با این احوال علی کفاشیان و همراهان از امروز با خیال راحت منتظر بازگشت سرمربی تیم ملی هستند تا کار خود رات برای آماده سازی تیم ملی جهت بازی با تایلندش روع کنند.

بدقولی یک اسپانسر

اما آخرین خبر فدرسایونی ها بدقولی نمایندگان شرکت هلدینگ با علی کفاشیان است که قرار بود بعدازظهر یکشنبه (هفتم مهر) ضمن دیدار و گفتگو با رییس فدراسیون برنامه قرارداد اسپانسرینگ را نهایی کنند، قراری که باعث شد آقای رییس تا ساعت هفت بعدازظهر در دفترش به انتظار آنها بنشیند اما در نهایت خبر رسید که آمدنی نیستند. خلف وعده ای که باعث ایجاد دلخوری هایی از این شرکت شد.

البته عباس ترابیان دبیر کمیته اقتصادی فدراسیون در صحبتی با روزنامه گل یادآور شد که نمایندگان این شرکت تا ۱۰ شب همه را منتظر گذاشته و نیامدند. خلف و عده ای که ربطی به امضای قرارداد یا پشیمانی آن نداشته و ظاهرا گرفتار بوده اند.

عباس ترابیان در پایان درباره روشن شدن وضعیت اسپانسرها و پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون در این بارته هم مانندز مان بازگشت کی روش به ایران تاریخ های مختلفی اعلام می کند، گفت: «مساله خاصی نیست و تصور من این است که تکلیف اسپانسر تا اوایل هفته آینده روشن خواهد شد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات