استقلال فردا آخرین ۹۰ دقیقه را برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد؛ ۹۰ دقیقه ای که می تواند تبدیل به خاطره ای ماندگار برای آبی ها شود.

به گزارش افکارنیوز ، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین استقلال و اف سی سئول ساعت ۱۹ چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. تمام تلاش ها و موفقیت های استقلال به نتیجه این دیدار بستگی دارد و شاگردان امیر قلعه نویی در خانه باید شکست ۲ بر صفر بازی رفت مقابل نماینده کره جنوبی را جبران کنند و البته بتوانند حریف را با اختلافی بیش از ۲ گل شکست دهند تا مجوز صعود به فینال لیگ قهرمانان را به دست آورند.

استقلال جواد نکونام و آندرانیک تیموریان را به دلیل محرومیت ندارد و محمد قاضی هم مصدوم است و شرایط مبهمی دارد اما از سوی دیگر برای قلعه نویی و تیمش یک واقعیت وجود دارد؛ تیمی که در این مرحله حذف شود هیچ تفاوتی با تیمهایی که از مرحله گروهی بالا نیامدند ندارد. افتخار برای تیمی است که به فینال قدم بگذارد.

استقلالی ها چیزی برای از دست دادن ندارند بنابراین آنها می توانند دست به تلاشی تمام عیار زده قهرمانانه بازی کنند حتی به قیمت حذفی سرافرازانه، اما کافی است این تلاش در ابتدای بازی به نتیجه برسد و بی تردید آن زمان با تأثیر فضای ورزشگاه آزادی و حمایت تماشاگران شانس استقلال برای تسلیم کردن حریف کم نخواهد بود. بااین حال استقلال نباید انتحاری بازی کند چراکه مهاجمان فرصت طلب سئول از جمله دامیانوویچ از هر فرصتی استفاده خواهند کرد و دریافت گل در تهران اوضاع را برای استقلال بغرنج خواهد کرد.

اف سی سئول در خانه نشان داد که تیمی با برنامه، زیرک و توانمند است و بازیکنان حرفه ای این تیم در دیدار روز چهارشنبه نیز همانند بازی رفت چشم امید به اشتباهات بازیکنان استقلال دوخته اند و این بار باید امیدوار بود خط دفاع استقلال به خلاف بازی رفت استحکام بیشتری از خود نشان دهد.

این تنها فرصت قلعه نویی و تیمش است، آنها به مرحله ای رسیدند که شاید تکرار آن برای این باشگاه به این زودی ها ممکن نباشد. استقلال مقابل دروازه خوشبختی ایستاده و این یک بازی برای آنها جدال مرگ و زندگی به معنای واقعی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات