مدیرعامل استقلال از مذاکره جباری با باشگاه قطری خوشحال شده است: «برود همان جا! اصلا بهتر است مدتی از فوتبال ایران دور باشد. »

به گزارش افکارنیوز ، موضوع انتقال مجتبی جباری به باشگاه الاهلی قطر جدی است و مدیر برنامه های این بازیکن مشغول انجام مذاکرات نهایی با باشگاه قطری است. الاهلی پس از مصدومیت شدید فریدون زندی به جذب جباری علاقه نشان داد و به نظر می رسد خود جباری هم مایل است فوتبالش را برای مدتی خارج از ایران ادامه بدهد.

این اتفاق در حالی رخ داد که این روزها شایعاتی در خصوص بازگشت شماره هشت به استقلال از ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر به گوش می رسید. حتی مقداد نجف نژاد، رییس هیات مدیره استقلال گفته بود مشغول فراهم کردن مقدمات بازگشت این بازیکن است و سعی دارد نظر مثبت فتح الله زاده را هم جلب کند.

مدیرعامل استقلال به شدت با بازگشت جباری مخالف بود اما با توجه به وساطت هایی که در روزهای اخیر انجام گرفت به اجبار کمی از مواضع قبلی اش کوتاه آمده بود. در حال حاضر اما فتح الله زاده بیش از همه از مذاکره جباری با الاهلی قطر و منتفی شدن بازگشت او به استقلال خوشحال است. او که از طریق یکی از دوستان نزدیکش در جریان این موضوع قرار گرفت در حالی که هیجان زده به نظر می رسید، گفت: «بهترین جا برای مجتبی همانجاست. اصلا بهتر است مدتی از فوتبال ایران دور باشد. این طوری از حاشیه ها دور است و شانس حضور در جام جهانی را هم از دست نمی دهد. »

فتح الله زاده از نجف نژاد هم خواسته با توجه به اینکه جباری با باشگاه قطری در حال مذاکره است تلاش برای بازگرداندن او به استقلال را کنار بگذارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات