معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: ممکن است قلعه نویی بخواهد در نیم فصل برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم، لیستی به باشگاه دهد ولی در حال حاضر هیچ برنامه ای برای جذب انصاری فرد نداریم.

به گزارش افکارنیوز ، علی امیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکایت مجتبی جباری از استقلال اظهار داشت: شکایت جباری از استقلال به معاونت حقوقی باشگاه مربوط است و در جریان شکایت این بازیکن نیستم.

وی درباره شایعه مذاکره باشگاه استقلال با کریم انصاری فرد مهاجم تراکتورسازی برای پیوستن به این تیم در نیم فصل گفت: انصاری فرد بازیکن تراکتورسازی است و هیچ صحبتی از سوی باشگاه استقلال با این بازیکن انجام نشده است. او حتی پیش از آغاز فصل نیز در لیست امیر قلعه نویی حضور نداشت.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تصریح کرد: قلعه نویی هنوز لیستی برای جذب بازیکن جدید در نیم فصل دوم نداده و ممکن است بخواهد برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم لیستی به باشگاه دهد ولی در حال حاضر باشگاه استقلال هیچ برنامه ای برای جذب انصاری فرد ندارد.

امیری با انتقاد از کسانی که این شایعه را مطرح کرده اند، خاطرنشان کرد: در حالی که ۶،۷ بازی به پایان نیم فصل باقیمانده طرح این نوع مسائل ایجاد حاشیه برای باشگاه استقلال است.

وی با اشاره به دیدار فردا بین تیم های استقلال - اف سی سئول عنوان کرد: از هواداران خواهش می کنم فردا (سه شنبه) با حضور در ورزشگاه آزادی به استقلال کمک و از این تیم حمایت کنند. همچنین از آنها درخواست می کنم در جریان بازی هیچ گونه اشیایی به داخل زمین پرتاپ نکنند چون در دیدار گذشته خانگی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، AFC به استقلال به دلیل پرتاپ بطری تذکر داده بود و اعلام کرد اگر بار دیگر این مسئله تکرار شود عواقب بدی برای استقلال خواهد داشت.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید کرد: از تماشاگران عزیز می خواهم به خاطر منافع ملی و استقلال به معدود تماشاگرنماهایی که قصد برهم زدن جو بازی را دارند، توصیه و راهنمایی لازم را ارائه کنند تا کارهای آنها، عواقب بدی برای استقلال در پی داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات