نیکبخت: باید از جان مایه بگذاریم

مدافع - هافبک استقلال مثل همه بازیکنان این تیم امیدوار است که یک روز استثنایی در ورزشگاه آزادی رقم خورده و استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا واحدی نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی فردا (چهارشنبه) مقابل تیم سئول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر در کره جنوبی یک گل زده بودیم حالا وضعیت بهتری داشتیم ولی متاسفانه در حالی که شایسته گلزنی بودیم با بدشانسی مواجه شدیم.

وی افزود: در حال حاضر کار سختی پیش رو داریم ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. ما در ۹۰ دقیقه نیاز به برد ۲ بر صفر داریم که این غیرممکن نیست و اگر کار به وقت اضافه کشیده شود می توانیم به زدن گل سوم هم امیدوار باشیم، هر چند باید حرف هایمان را در زمین مسابقه بزنیم ولی هواداران استقلال بدانند که ما به هیچ عنوان ناامید نیستیم و آنها هم نباید ناامید باشند.

نیکبخت در خصوص غیبت تیموریان و نکونام ۲ هافبک تاثیرگذار استقلال تصریح کرد: غیبت آنها قطعا اتفاق خوبی نیست ولی دیگر بازیکنان باید جای خالی آندو و جواد را پر کنند. نکته مهم این است که باید در زمین مسابقه دوندگی زیادی داشته باشیم. من معتقدم اگر می خواهیم از این بازی سخت سربلند بیرون بیاییم و به فینال لیگ قهرمانان برویم، همه بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. این یک بازی خاص است و باید خیلی باهوش و باتمرکز بالا عمل کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که شانس صعود تیم کره ای خیلی بیشتر از استقلال است، خاطرنشان کرد: آنها به خاطر برد ۲ بر صفر در بازی رفت شانس زیادی برای خودشان قائل هستند ولی ما هم به اندازه اف سی سئول برای فینالیست شدن امید داریم. همان طور که آنها از شرایط میزبانی استفاده کردند، ما هم می خواهیم از این شرایط بهترین استفاده را بکنیم.

نیکبخت در پایان در مورد نیمکت نشینی در بازی های اخیر گفت: من خیلی خوب تمرین می کنم و از لحاظ روحی و آمادگی بدنی شرایط خوبی دارم. هر موقع کادرفنی صلاح بداند بازی می کنم و اعتراضی به نیمکت نشینی ندارم با این حال امیدوارم در بازی فردا فرصت حضور در میدان را داشته باشم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات