پرسپولیسی ها هنوز پیگیر پرونده داوری هستند و آنها برای اثبات گفته هایشان به دنبال مدارک محکم تری هستند تا بتوانند از این پرونده سربلند بیرون بیایند.

به گزارش افکارنیوز ، با اینکه سرخ ها طی این مدت سرنخ های زیادی را به ستاد رسیدگی به تخلفات منشوری فوتبال داده اند اما به نظر می رسد آنها می بایست مدارک محکم تری را در این خصوص از خود ارائه کنند براساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی به ظاهر سرخ ها چند روزی است با مشکلاتی مواجه شده اند و آن عدم همکاری آگاهان به تبانی با باشگاه پرسپولیسی است شنیده می شود.

نفراتی که به باشگاه پرسپولیس دعوت می شوند حاضر نیستند دانسته هایشان را در اختیار آنها قرار دهند و معتقدند راهی که سرخ ها پیش گرفته اند به نتیجه نمی رسد نفرات مد نظر پرسپولیسی ها بر این باورند که اگر دست به افشاگری بزنند در ادامه به ضررشان تمام خواهد شد.

**تماس رویانیان با دایی/داستان استیناف برای گذشته است

در حالی که همه چیز در پرسپولیس عادی و آرام سپری می شود خبری در خصوص رأی کمیته استیناف برای کم کردن طلب قدیمی دایی از پرسپولیسی، نگاه ها را به سمت این باشگاه خیره کرد.

با رأی کمیته استیناف در کاهش طلب ۳۰۰ میلیونی دایی به ۱۷۰ میلیون باعث شد تا حاشیه هایی در این خصوص از گوشه و کنار به گوش برسد و خیلی ها تصورکنند که مدیرعامل سرخ ها همچنان پیگیر کاهش طلب سرمربی فعلی خود می باشد براساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، محمد رویانیان برای اینکه این موضوع برای سرمربی تیمش به سوء تفاهم تبدیل نشود با دایی تماس گرفته و توضیحاتی را در این خصوص ارائه داده که از سوی شهریار فوتبال مورد قبول قرار گرفته است.

مدیرعامل قرمزها عنوان کرده که فرستادن این پرونده به استیناف مربوط به قبل از مذاکره به او برای قبول هدایت پرسپولیس بوده و این کمیته حالا رأی خود را صادر کرده است

**شهریار پس از آنالیز می آید؛ ۲ روز پیش از بازی متعلق به دستیاران دایی!

علی دایی اعتقاد ویژه ای به دستیارانش دارد و طی چند سال گذشته سعی بر این داشته که با همین نفرات کارش را ادامه می دهد. همین اعتقاد باعث شد که او چندان نگران بازیکنانش و نحوه آماده سازی شان نباشد.

بر اساس این گزارش، خیلی ها به دنبال دلیل جدی نگرفتن چند تمرین اول سرخ ها پس از بازی از سوی دایی هستند که منابع غیر رسمی خیر می دهند طبق توافق دایی و کادر فنی اش، دستیاران دایی وظیفه دارند در روزهای پس از بازی تمرین بازیکنان را زیر نظر بگیرند و سرمربی وقتی به صورت جدی وارد عمل شود که تیم آنالیز، بررسی خود را در خصوص حریف آینده تکمیل کرده باشد و در اختیار او قرار داده باشد.

شایعه بازیکنان در تمرین؛ مارکو به دنبال تیم جدیدش!

غیبت چند روزه مارکو در تمرین پرسپولیس باعث شده تا حاشیه های خاصی برای این بازیکن ایجاد شود و شایعاتی در مورد او به گوش برسد، به خصوص که گفته می شود این هافبک در تهران به سر نمی برد.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیر رسمی، بازیکنان پرسپولیس در تمرین اخیر به بحث راجع به این هافبک خارجی پرداختند و عده ای از آنها اعتقاد داشتند که کادر فنی اعتقادی به مارکو ندارد و او در ایران به دنبال تیم جدیدی می گردد البته مسئولان سرخ بر این باورند که این بازیکن به دنبال گرفتن مجوز کار در کشورمان است و شایعات در خصوص جدا شدن این هافبک، صحت ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات