توصیه های مشاور بدنام به سرمربی ناکام!

آن ها معتقدند که ورزشگاه تختی برایشان خوش یمن نیست و به همین خاطر از هیچ تلاشی برای تغییر محل برگزاری بازی تیم خود مقابل داماش کوتاهی نکردند! نکته جالب اینکه آقای مشاور حتی پا را از این فرا تر گذاشت و به سرمربی تیم تاکید کرد که در بازی با داماش رنگ کت و شلوار خود را تغییر دهد.

گروه ورزشی - باشگاه راه آهن در فصل جاری به رغم هزینه های گزاف و میلیاردی و به خدمت گرفتن چند ستاره بزرگ و مربی سر شناس که به مدد حساب بانکی پرو پیمان بابک زنجانی صورت گرفت، تاکنون نتایج خوبی نگرفته و در جمع فانوس بدستان جای دارد.

به گزارش افکارنیوز ؛ آن ها بعد از ۸ هفته ناکامی، سرانجام در این هفته توانستند داماش را ۱ بر صفر شکست بدهند تا موقتا از بحران فاصله بگیرند اما گفته می شود در این برد نوبرانه بیش از آنکه شرایط فنی دخیل باشد، توصیه های یک مشاور نام آشنا موثر بوده و مدیران این باشگاه با عمل کردن به توصیه های این مشاور معروف و البته بدنام توانسته اند به برد برسند! مشاوری که گفته می شود با دنیای متافیزیک و خرافه ارتباطات تنگاتنگی دارد! مسئولان این باشگاه در ابتدا به توصیه آقای مشاور ورزشگاه محل میزبانیشان را تغییر داده و از ورزشگاه تختی به استادیوم راه آهن در شهرک اکباتان نقل مکان کردند.

ظاهرا آقای مشاور از مدیران راه آهن خواسته بود که بازی های راه آهن دیگر در تختی برگزار نشود. آن ها معتقدند که ورزشگاه تختی برایشان خوش یمن نیست و به همین خاطر از هیچ تلاشی برای تغییر محل برگزاری بازی تیم خود مقابل داماش کوتاهی نکردند! نکته جالب اینکه آقای مشاور حتی پا را از این فرا تر گذاشت و به سرمربی تیم تاکید کرد که در بازی با داماش رنگ کت و شلوار خود را تغییر دهد که البته ابراهیم زاده با اکراه آن را پذیرفت و این توصیه را عملی کرد تا بعد از برد نوبرانه برابر داماش همه مسئولان باشگاه با آب و تاب آن را به مشاوره های آقای مشاور نسبت بدهند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات