تیم فوتبال استقلال در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال اف سی سئول کره جنوبی است.

به گزارش افکارنیوز ،   بر اساس برنامه لیگ قهرمانان آسیا در مرحله برگشت  نیمه نهایی امروز آغاز می شود و استقلال نماینده کشورمان به مصاف اف سی سئول کره جنوبی می رود.
 آبی پوشان در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی با دو گل مغلوب اف سی سئول کره جنوبی شدند و  در دیدار برگشت حداقل باید دو گل بزند و گلی نخورند تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود همچنین در وقت  اضافه نیز دیگر قانون گل زده در خانه حریف حساب نمی شود و این مسئله یک امتیاز ویژه برای آبی پوشان خواهد بود.
 استقلالی ها نکونام و تیموریان را به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار ندارند به طور حتم غیبت این دو بازیکن ضرر آنها خواهد بود.
همچنین محمد قاضی به خاطر مصدومیت مشخص نیست که به این بازی برسد یا نه! به هرحال سیاوش اکبر پور و خسرو حیدری برای  حضور در این بازی مشکلی ندارند و می توانند استقلال را همراهی کنند.
بر این اساس احمد جمشیدیان و ساموئول به احتمال قوی به جای نکونام و تیموریان در ترکیب اصلی قرار می گیرند تا خط میانی استقلال را مستحکم تر کنند اکثر کارشناسان فوتبال معتقدند که استقلال توانایی زدن بیش از دو گل را به تیم فوتبال اف سی سئول کره جنوبی ندارد اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و تیم های فوتبال ما چندین بار کار غیر ممکن کردند و توانستند گلهای خورده را جبران کنند.
 در آن سوی میدان تیم فوتبال اف سی سئول کره جنوبی در خارج از خانه آمار گلزنی قابل اعتنایی ندارد و تا به اینجای مسابقات ۱۸ گل زده که ۱۵ در بازی های خانگی به ثمر رسانده و تنها سه گل در خانه حریفان زده است.
 همچنین این تیم کره ای در پنج بازی خانگی اش چهار پیروزی و یک تساوی بدست آورده است و بیرون از خانه تنها یک بار با دست کاملا پر از میدان خارج شده است.
بر این اساس آبی پوشان برای جبران شکست بازی رفت می توانند امیدوار باشند چرا که آمار نشان می دهد که تیم ای اف سی سئول کره جنوبی در  خارج از خانه نتایج خوبی کسب نکرده است.
 گفتنی است: اف سی سئول کره جنوبی خارج از خانه از هیچ تیمی پیش از یک گل دریافت نکرده در حالیکه استقلال برای صعود به بازی پایانی به حداقل دو گل نیاز دارد.
دامیانویچ مهاجم تیم فوتبال اف سی سئول کره جنوبی که در بازی رفت هم یک گل وارد دروازه استقلال کرد زهر دار و خطرناک است و مدافعان استقلال باید مراقب این بازیکن باشند.
گفتنی است: خلیل ابراهیم الخمدی به همراه علی الشعرانی از عربستان صعودی و سلیمان الهیامی از عمان قضاوت این دیدار را بر عهده خواهند داشت محمد عبداله از امارات به عنوان داور چهارم این بازی است.
دیگر بازی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ین گوانرگرو چین و کاشیوا رسول فردا ساعت ۱۵: ۳۰ دقیقه برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات