فوتبالیست سابق تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان تأکید کرد حضورش در این تیم قطری دروازه درخشش او در جام جهانی برزیل خواهد بود.

به گزارش افکارنیوز ، مجتبی جباری بازیکن سابق تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان که به تازگی به تیم الاهلی قطر منتقل شده است، ضمن آرزوی سلامتی برای فریدون زندی تأکید کرد که از مصدومیت او بسیار ناراحت شده و به محض رسیدن به دوحه در بیمارستان حاضر شده و با زندی دیدار کرده است.

وی افزود: «از پیوستن به الاهلی خوشحال شدم و یک لحظه در پذیرفتن این پیشنهاد تردید نکردم و اگر مصدومیت زندی نبود خوشحالی من بیشتر می شد زیرا زندی یکی از بهترین بازیکن های ایران است که محبوب همه است. »

جباری در پاسخ به سوالی درباره پشت صحنه مذاکرات برای پیوستن به الاهلی گفت: «توافق خیلی سریع صورت گرفت و از ۴۸ ساعت افزایش پیدا نکرد، اما پیش از عقد قرارداد شرایط ویژه ای داشتم هنگامی که پیشنهاد الاهلی مطرح شد من در حال فسخ قراردادم با سپاهان بودم و باشگاه سپاهان شروط خاصی برای صدور رضایتنامه برای انتقال من به الاهلی را مطرح کرده بود و از پیوستن من به تیم دیگری جلوگیری می کرد، به همین دلیل تا عقد رسمی قرارداد لحظات دشواری را سپری کردم. »

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره دلیل عدم رضایتش از حضور در باشگاه سپاهان گفت: «بعد از پیوستن به تیم احساس آرامش و راحتی و روانی که انتظار داشتم را به دست نیاوردم زیرا من بیش از ۱۳ سال در باشگاه استقلال و ۹ سال در ترکیب اصلی تیم بودم اما با وجود عشق زیادم به این تیم به دلیل برخی شرایط خاص که نمی خواهم درباره آنها صحبت کنم مجبور به ترک استقلال شدم. »

جباری تأکید کرد که در این فصل در الاهلی تلاش خواهد کرد که در خلق پیروزی های این تیم سهیم شود تا برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل در بهترین شرایط فنی باشد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره میزان آشنایی اش با لیگ قطر و فوتبال این کشور گفت که لیگ ستارگان قطر از یکی از معروف ترین لیگ های فوتبال جهان به شمار می آید و در سطح بازیکنان و مربیان اسم های بزرگی در این لیگ حضور دارند.

وی افزود: «با تیم های باشگاهی قطری در لیگ قهرمانان آسیا روبرو شده ام که آخرین آنها بازی مقابل الریان بود همچنین در ترکیب تیم ملی ایران نیز چهار بار در برابر تیم قطر بازی کرده ام و دوستان بسیار زیادی دارم که در لیگ ستارگان قطر حضور داشته اند. »

جباری گفت: «تاکنون تجربه بازی در لیگ های خارج از ایران را نداشتم و با وجود اینکه پیشنهاد های زیادی داشتم اما با مخالفت باشگاه استقلال روبرو شده بود اما همیشه آرزو داشتم که این تجربه را داشته باشم که با پیوستن به لیگ ستارگان محقق شد. »

وی گفت که بعد از پایان آزمایش ها و مقدمات لازم در تمرین های تیم حاضر خواهد شد تا برای حضور در بازی های پیش رو آماده باشد.

جباری ۳۰ ساله تا پایان فصل جاری در تیم الاهلی قطر جایگزین دیگر فوتبالیست ایرانی" فریدون زندی" می شود که دچار مصدومیت شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات