مربی تیم فوتبال ساحلی ایران گفت: کشور ما در آینده به یکی از قدرت های فوتبال ساحلی جهان تبدیل خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، عباس هاشم پور اظهار داشت: در هر ۴ بازی خود در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در مقابل روسیه که قهرمان جهان شد تنها با اختلاف یک گل شکست خوردیم.

وی ادامه داد: ایران در فوتبال ساحلی در حال نزدیک شدن به کشورهای قدرتمندی چون برزیل و روسیه است و در آینده نزدیک به یکی از ابرقدرت های فوتبال ساحلی جهان تبدیل خواهد شد.

مربی تیم فوتبال ساحلی ایران تصریح کرد: در جام جهانی قرعه بسیار دشورای داشتیم و در گروه مرگ قرار گرفتیم. با این حال بازیکنان ایران برای نخستین بار از گروه خود صعود کردند و بدشانس بودیم که در یک چهارم نهایی با روسیه قدرتمند مواجه شدیم اما مقابل این تیم هم عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

هاشم پور تاکید کرد: منتظر مسابقات بین قاره ای در اواخر آبان ماه هستیم تا به عنوان قهرمان قاره آسیا بازی های زیبایی را در آن راقابت ها نیز انجام دهیم.

وی افزود: مسابقات بین قاره ای هم از سطح بالایی برخوردار خواهد بود و در آنجا هم احتمال بازی با تیم های بزرگ دنیا از جمله برزیل و روسیه وجود دارد.

مربی تیم فوتبال ساحلی ایران گفت: هیچ شکی ندارم که اگر بازی های ما با تیم های بزرگ دنیا ادامه پیدا کند و تجربیات خود را افزایش دهیم در آینده موفقیت های فوتبال ساحلی ایران از آنچه تاکنون به دست آمده بیشتر هم خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات