دایی حتی برای اینکه به خلعتبری نشان بدهد که تا چه اندازه از نمایش او ناراضی است، در بازی با فجرسپاسی مهاجم گرانقیمت تیمش را تعویض کرد تا حساب کار دست خلعت بیاید. تعویضی که البته چندان به مذاق شماره ۹۹ پرسپولیس چندان خوش نیامد و او بعد از بازی بلافاصله از سرمربی پرسپولیس درخواست مرخصی کرد و با موافقت دایی به مازندران رفت تا بتواند از منظر روحی و روانی خود را ریکاوری کند.

گروه ورزشی - محمدرضا خلعتبری مهاجم سر شناس و ملی پوش پرسپولیس با اولتیماتوم علی دایی روبرو شد. خلعتبری که با سر و صدای فراوان به پرسپولیس پیوست اما تا کنون نتوانسته در ترکیب پرسپولیس تاثیرگذار باشد و بدرخشد.

به گزارش افکارنیوز ؛ برخی از کار شناسان سیستم پرسپولیس را دلیل اصلی کم فروغی خلعتبری می دانند اما دایی اعتقاد دارد که خلعتبری آماده نیست و باید بیشتر دل به کار و تمرینات بدهد. او از خلعتبری ناراضی است و حتی این نارضایتی را بعد از بازی با سپاهان هم به زبان آورده بود. دایی حتی برای اینکه به خلعتبری نشان بدهد که تا چه اندازه از نمایش او ناراضی است، در بازی با فجرسپاسی مهاجم گرانقیمت تیمش را تعویض کرد تا حساب کار دست خلعت بیاید.

تعویضی که البته چندان به مذاق شماره ۹۹ پرسپولیس چندان خوش نیامد و او بعد از بازی بلافاصله از سرمربی پرسپولیس درخواست مرخصی کرد و با موافقت دایی به مازندران رفت تا بتواند از منظر روحی و روانی خود را ریکاوری کند. با این وجود دایی به وی اخطار داده که هر چه زود تر با انجام تمرینات اختصاصی، خود را آماده کند وگرنه سرنوشتی همانند سایر ستاره های نامدار پرسپولیس نظیر غلامرضا رضایی و هادی نوروزی پیدا خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات