سایت جدید سازمان لیگ فوتبال ایران امروز با حضور تعدادی از مسئولان رونمایی شد. به گفته مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ فیلم آنلاین نشست خبری مربیان را می توان از این سایت تماشا کرد.

به گزارش افکارنیوز ، سایت جدید سازمان لیگ فوتبال ایران بعد از ظهر امروز چهارشنبه در ساختمان این سازمان افتتاح شد. در این مراسم مهدی تاج، سیف الله دهکردی و علی کاظمی به همراه حجت بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ حضور داشتند.

تاج پس از افتتاح سایت جدید سازمان لیگ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این سایت همه شرایط لازم را دارد، اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ های دسته اول، دوم و سوم نیز زیرمجموعه سازمان لیگ شده است، باید سایتی درخور نام سازمان لیگ می داشتیم که خوشبختانه این اتفاق افتاده است. یکی از مسائل جالب در این سایت هم این است که فیلم آنلاین نشست خبری مربیان را می توان از این سایت تماشا کرد.

سرپرست سازمان لیگ درباره اینکه" آیا این سایت مسابقات را نشان می دهد یا خیر" ، گفت: مسابقه را باید در ورزشگاه و تلویزیون تماشا کرد. البته این سایت بخش های مختلفی دارد مانند نتایج لیگ، تاریخچه فوتبال. سایت مثل یک موجود زنده است و ما هرروز روی آن کار می کنیم و کیفیتش را بالاتر می بریم. اینجا حساسیت های خاص خودش را هم دارد، ما متوجه هستیم که کارتها و مسائلی این چنین را که بسیار حساس هستند را با دقت تهیه کنیم. ما اینجا فرصت اشتباه در این مسائل را نداریم.

وی با تاکید بر اینکه" سایت سازمان لیگ نیامده که جانشین کسی بشود" ، خاطرنشان کرد: ، ما چنین نیتی نداریم. فقط می خواهیم در این سایت ۵ تا ۶ هزار مسابقه ای که انجام می دهیم را پوشش دهیم و کار لیگ را جلو بیاندازیم. اسامی بازیکنان، مدیران باشگاه ها و کلیه اطلاعات باشگاه ها بر روی این سایت درج شده است ولی میزان بودجه باشگاه ها را بر روی سایت منتشر نمی کنیم.

آدرس جدید سایت سازمان لیگ http: //iranleague. ir/ است. قرار است آدرس های قبلی سایت سازمان لیگ تا هفته بعد به این آدرس جدید منتقل شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات