سرمربی استقلال ایران می گوید در بازی برابر سئول کره جنوبی" عدالت" اتفاق نیفتاد.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان بازی تیمش که با تساوی دو بر دو به پایان رسید و منجر به حذف این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، درباره این دیدار گفت: ابتدا از هوادارانمان متشکرم که امروز ما را شرمنده کردند چه در حین بازی و چه در پایان بازی که ما را شرمنده کردند. یک خسته نباشید هم به بازیکنانمان می گویم. ما بازی خوبی ارائه دادیم اما عدالت اتفاق نیفتاد. موقعیت هایمان را یکی پس از دیگری از دست دادیم. گل اولی را که خوردیم به ندرت در فوتبال اتفاق می افتد.

وی افزود: در مجموع خوب بودیم و همه تلاش کردند. من از همه و مدیرعامل متشکرم که با وجود همه سختی ها کار کردند. لیاقت ما بیشتر بوئ اما خواست خدا این بود که ما به این مرحله برسیم. اعتقاد داریم که نباید یک داور سعودی برای این دیدار می گذاشتند. پنالتی ما را روی نوری نگرفت و اعتقاد دارم اگر این داور به جام جهانی برود، در حق داوران ما اجحاف شده است. داوران ما از او یک کلاس بالاتر هستند. امشب یکی از شب های بد زندگی مان است. درست است که ما حذف شدیم اما لیاقتمان فینالیست شدن بود.

او در ادامه افزود: واقعا باید به این تیم افتخار کرد. برخلاف روند بازی گل خوردیم و فوتبال خوبی را ارائه دادیم و برحسب یک اتفاق و مشکل در ساختار دفاعی که یقینا تغییراتی در آن خواهیم داشت باید تلاش کنیم تا مثل سال گذشته از لحاظ دفاعی وضعیت بهتری پیدا کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره حضور تماشاگران در این دیدار چه بود اظهار کرد: امروز تماشاگران ما فرهنگ جدیدی را نهادینه کردند. در سال اول حضورم در استقلال هم چنین چیزی را دیده بودم. دوست داشتم آنها خوشحال به خانه بروند. اما خواست خدا بود و این اتفاق افتاد.

او در پاسخ به سوالی درباره تعویض خسرو حیدری گفت: او مصدوم بود. حیدری ظهر امروز به بازی رسید. از او متشکرم که حاضر شد به خاطر مردم بازی کند. جای تشکر از او دارد. بازی نکردن قاضی هم به خاطر مصدومیتش بود.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که شکست دو بر صفر تیمش در سئول بر روند بازی موثر بود، گفت: آن یک نیمه از بازی بود و اگر گل نمی خوردیم سه، چهار گل می زدیم. ما جانانه کار کردیم اما در فوتبال شانس هم موثر است. امروز ما لیاقتمان پیروزی بود. امروز خط دفاعی مان نسبت به بازی رفت خیلی بهتر بود اما هنوز مشکل داریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات