الجزیره اسپورت نوشت: پنالتی چادوری و تبدیل آن به گل نقشه های استقلال را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بر باد داد.

به گزاش افکارنیوز ، تیم استقلال ایران شب گذشته با تساوی مقابل اف سی سئول و در مجموع با شکست ۴ بر ۲ نتوانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. برخی خبرگزاری ها این عدم راهیابی را بازتاب دادند.

یون هاپ خبرگزاری کره جنوبی پس از برتری اف سی سئول مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی در دو بازی رفت و برگشت نوشت: با توجه به برتری ۲ بر صفر سئول در خانه این تیم در ورزشگاه آزادی به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد و در مجموع ۴ بر ۲ پیروز شد و کاری کرد که استقلال از صعود باز بماند و اف سی سئول حریف شاگردان مارچلو لیپی در فینال شود.

AP نیز با انتشار گزارشی درباره بازی برگشت اف سی سئول و استقلال در مرحله نیمه نهایی نوشت: این تساوی ۲ بر ۲ برای نماینده کره کافی بود تا بتواند فینالیست شود. نماینده کره با پیروزی ۲ بر صفر در دور رفت برتری نسبی به حریف ایرانی داشت و با همین برتری به آزادی رفت. در آزادی وقتی کاپیتان این تیم با ضربه تماشایی خود دروازه استقلال را باز کرد مشخص بود نماینده ایران کارش برای صعود سخت است.

در ادامه استقلال می خواست مقابل تماشاگران خودی پیروز شود به همین دلیل فاصله گل ها را با ضربه ساموئل و قاضی کم کرد اما هنوز ۱۰ دقیقه نگذشته بود که کیم جین کیو پنالتی را بر پیکره دروازه استقلال وارد کرد و مهر صعود اف سی سئول را به فینال زد.

همچنین الجزیره اسپرت نوشت: استقلال در روزی که بازی دومی را آغاز کرده بود نتوانست شکست ۲ برصفر کره را جبران کند و فینالیست شود. استقلالی ها می خواستند از امتیاز بازی خانگی نهایت استفاده را ببرند و هواداران نیز برانگیخته شدند تا پیروز شوند اما کره ای ها بازیکنان بزرگی داشتند از جمله دژانوویچ و مائوری سیو که ضرباتی به دروازه رحمتی زدند که وی مهار کرد.

این خبرگزاری ادامه داد: بعد از گل کاپیتان سئول در نیمه اول استقلال نیمه دوم را بدون خسرو حیدری آغاز کرد.

مدافعی که مصدومیت داشت و کامل نمی توانست بدود و فضاهایی را به حریف می داد. همین عامل باعث شد قلعه نویی دست به تعویض بزند. استقلال با گل بازیکنان سابق اث میلان یعنی ساموئل به بازی بازگشت و در ادامه بازی گل دوم این دیدار به ثمر رساند اما پنالتی چادوری و تبدیل آن به گل همه نقشه های استقلال را بر باد داد و اف سی با برتری ۴ بر ۲ در مجموع فینالیست شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات