سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز پس از پیروزی برابر راه آهن و صعود موقت به رده دوم جدول رده بندی گفت: از این پس منتظر حضور ۱۰۰ هزار نفری تماشاگران مان در ورزشگاه هستم چون دیگر مدعی جدی قهرمانی هستیم.

به گزارش افکارنیوز ، مجید جلالی پس از دیدار امروز پنجشنبه تیم‎های تراکتورسازی تبریز و راه آهن که با پیروزی ۲ بر یک تراکتورسازی همراه بود، در نشست خبری اظهارداشت: بازیکنان تراکتورسازی ارئه گر بازی بودند که تبریزی ها دوست داشتند. این برد حاصل یک کار دسته جمعی و با پشت کار زیاد بازیکنان بود.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان این تیم باید حداقل چهار پنج گل دیگر در این بازی به ثمر می رساندند، یادآور شد: با حداقل نتیجه کار را تمام کردیم و صاحب پیروزی شدیم. البته از این پس انتظار داریم هواداران تراکتورسازی حضور ۱۰۰ هزار نفری در ورزشگاه داشته باشند چون دیگر مدعی جدی قهرمانی هستیم.

" امروز تیم تراکتورسازی تبریز چند موقعیت گلزنی را از دست داد. با توجه به این موضوع آیا در تمرینات، برنامه خاصی برای گلزنی دارید" ؟ ، جلالی در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: کسانیکه در تمرینات تیم شرکت می کنند شاهد هستند که چقدر روی این مسئله کار می کنیم. اما متاسفانه امروز بازیکنان ما نتوانستند از موقعیت‎ های به دست آمده به طور کامل استفاده کنند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد آرش برهانی و اینکه" آیا قرار است این بازیکن در نیم فصل به ترکیب تراکتورسازی بپیوندد" ؟ ، اظهارداشت: این موضوع صحت ندارد. برهانی را از ابتدای فصل می خواستیم اما این بازیکن بدقولی کرد.

مجید جلالی در پایان هر گونه اختلاف با جواد کاظمیان را رد کرد و گفت: به ندرت پیش می آید که بین من و بازیکنانم دلخوری پیش بیاید. این صحبت ها اصلا درست نیست و کاظمیان مانند دیگر بازیکنان در تمرینات است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات