هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی در دیدار بیرون از خانه مقابل راه آهن سورینت به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

به گزارش افکارنیوز ، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (پنج شنبه) با انجام ۲ بازی آغاز شد. از ساعت ۱۶ تیم فوتبال راه آهن سورین در ورزشگاه اکباتان به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

در این بازی سعید دقیقی در دقیقه ۴۳ و فرشاد احمدزاده در دقیقه ۴۵ دروازه تیم میزبان را باز کردند و در سوی دیگر مجتبی شیری دقیقه ۸۷ یکی از گل های خورده را جبران کرد. جالب اینکه احمدزاده دقیقه ۱۱ به جای محسن ربیع خواه که مصدوم شده بود به میدان آمد. در این بازی بهادر عبدی از راه آهن و سعید دقیقی از تراکتورسازی از داور کارت زرد گرفتند.

تیم تراکتورسازی با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت. راه آهن نیز با همان ۱۰ امتیازی در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار همز مان، تیم فجر سپاسی در شیراز و در زمین ناهموار حافظیه پذیرای تیم ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید. سعید قزل گچی و مهرزاد معدنچی از فجر سپاسی و محسن مسلمان و محسن بیاتی نیا از ذوب آهن کارت زرد گرفتند. همچنین مجتبی زارعی بازیکن فجر در نیمه دوم به میدان آمد و در دقیقه ۱+۹۰ طی تصمیم بحث انگیز از سوی داور با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

تیم های فجر سپاسی و ذوب آهن با این تساوی با ۱۰ و ۱۳ امتیاز به ترتیب در رده های چهاردهم و یازدهم قرار گرفتند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات